Új értékesítési igazgató a Borsodinál
Április elsejétől Mészáros Zsolt tölti be a Borsodi Sörgyár Zrt. értékesítési igazgatói pozícióját HoReCa- és Small Food-területeken.Mészáros Zsolt karrierjét az Unilevernél kezdte mint értékesítési képviselő, ahol 13 évet töltött különböző vezetőmarketing-pozíciókban, és a marketing mellett a sales és trade marketing területeket is felügyelte. 2007 eleje óta dolgozik a Borsodi Sörgyár Zrt.-nél, előzőleg a vállalat marketingigazgatója volt.
– Korábbi értékesítési tapasztalataim és a Borsodi Sörgyárnál szerzett márkaismereteim jó alapot jelentenek ahhoz, hogy ezen a szakterületen is meg tudjuk valósítani a stratégiai céljainkat. A Borsodi Sörgyár Zrt. jelenleg egy innovatív, újszerű értékesítési modell kidolgozásán és kiépítésén dolgozik, amely jelentős változásokat hoz majd az egész sörpiacon – fogalmazta meg céljait Mészáros Zsolt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >