Új értékesítési igazgató a Borsodinál
Április elsejétől Mészáros Zsolt tölti be a Borsodi Sörgyár Zrt. értékesítési igazgatói pozícióját HoReCa- és Small Food-területeken.Mészáros Zsolt karrierjét az Unilevernél kezdte mint értékesítési képviselő, ahol 13 évet töltött különböző vezetőmarketing-pozíciókban, és a marketing mellett a sales és trade marketing területeket is felügyelte. 2007 eleje óta dolgozik a Borsodi Sörgyár Zrt.-nél, előzőleg a vállalat marketingigazgatója volt.
– Korábbi értékesítési tapasztalataim és a Borsodi Sörgyárnál szerzett márkaismereteim jó alapot jelentenek ahhoz, hogy ezen a szakterületen is meg tudjuk valósítani a stratégiai céljainkat. A Borsodi Sörgyár Zrt. jelenleg egy innovatív, újszerű értékesítési modell kidolgozásán és kiépítésén dolgozik, amely jelentős változásokat hoz majd az egész sörpiacon – fogalmazta meg céljait Mészáros Zsolt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >