Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket vezet be, amely a vállalat szándékai szerint gyors és tápláló tízórai megoldást kínál az elfoglalt fogyasztóknak.

belVita Energy Snack Bites
Az újdonság két ízváltozatban érhető el: banános étcsokoládé-napraforgómag, valamint áfonya-napraforgómag párosításban – adta hírül a Food Dive.
A valódi alapanyagokból készülő snackfalatok nem tartalmaznak kukoricaszirupot, mesterséges színezéket és aromákat, illetve édesítőszert, és a BelVita jól ismert összetevői, például teljes kiőrlésű gabona, rostok és B-vitaminok találhatók meg bennük.
A reggeli kekszek kategóriájában közel 30 éve piacvezető belVita több mint 50 országban elérhető. Az új, kényelmes energiafalatok most lehetőséget adnak arra, hogy a fogyasztók a nap során minél több étkezéskor a márkát részesítsék előnyben.
A Statista adatai szerint az egészséges snackek globális piaca 2021-ben 86 milliárd dollárt ért el, és 2030-ra 152 milliárd dollárra növekedhet.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >