Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket vezet be, amely a vállalat szándékai szerint gyors és tápláló tízórai megoldást kínál az elfoglalt fogyasztóknak.

belVita Energy Snack Bites
Az újdonság két ízváltozatban érhető el: banános étcsokoládé-napraforgómag, valamint áfonya-napraforgómag párosításban – adta hírül a Food Dive.
A valódi alapanyagokból készülő snackfalatok nem tartalmaznak kukoricaszirupot, mesterséges színezéket és aromákat, illetve édesítőszert, és a BelVita jól ismert összetevői, például teljes kiőrlésű gabona, rostok és B-vitaminok találhatók meg bennük.
A reggeli kekszek kategóriájában közel 30 éve piacvezető belVita több mint 50 országban elérhető. Az új, kényelmes energiafalatok most lehetőséget adnak arra, hogy a fogyasztók a nap során minél több étkezéskor a márkát részesítsék előnyben.
A Statista adatai szerint az egészséges snackek globális piaca 2021-ben 86 milliárd dollárt ért el, és 2030-ra 152 milliárd dollárra növekedhet.
Kapcsolódó cikkeink
A Z-generációnak fejlesztett készételeket a Bonduelle
A növényi alapú termékeiről ismert Bonduelle a Lunch Bowls márka…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia alapú árelőrejelző rendszert vezet be a Walmart
A kiskereskedelmi óriás a Helios AI szoftverét fogja használni a…
Tovább olvasom >A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával
Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új vásárlói trendek: influenszerekre és a közösségi médiára támaszkodunk
Nemcsak a közösségi platformoknak jut minden eddiginél nagyobb szerep a…
Tovább olvasom >Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >A GVH üdvözli az árak önkéntes csökkentését
Az árak önkéntes csökkentése jó a családoknak és élénkíti a…
Tovább olvasom >