Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket vezet be, amely a vállalat szándékai szerint gyors és tápláló tízórai megoldást kínál az elfoglalt fogyasztóknak.

belVita Energy Snack Bites
Az újdonság két ízváltozatban érhető el: banános étcsokoládé-napraforgómag, valamint áfonya-napraforgómag párosításban – adta hírül a Food Dive.
A valódi alapanyagokból készülő snackfalatok nem tartalmaznak kukoricaszirupot, mesterséges színezéket és aromákat, illetve édesítőszert, és a BelVita jól ismert összetevői, például teljes kiőrlésű gabona, rostok és B-vitaminok találhatók meg bennük.
A reggeli kekszek kategóriájában közel 30 éve piacvezető belVita több mint 50 országban elérhető. Az új, kényelmes energiafalatok most lehetőséget adnak arra, hogy a fogyasztók a nap során minél több étkezéskor a márkát részesítsék előnyben.
A Statista adatai szerint az egészséges snackek globális piaca 2021-ben 86 milliárd dollárt ért el, és 2030-ra 152 milliárd dollárra növekedhet.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >