Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket vezet be, amely a vállalat szándékai szerint gyors és tápláló tízórai megoldást kínál az elfoglalt fogyasztóknak.

belVita Energy Snack Bites
Az újdonság két ízváltozatban érhető el: banános étcsokoládé-napraforgómag, valamint áfonya-napraforgómag párosításban – adta hírül a Food Dive.
A valódi alapanyagokból készülő snackfalatok nem tartalmaznak kukoricaszirupot, mesterséges színezéket és aromákat, illetve édesítőszert, és a BelVita jól ismert összetevői, például teljes kiőrlésű gabona, rostok és B-vitaminok találhatók meg bennük.
A reggeli kekszek kategóriájában közel 30 éve piacvezető belVita több mint 50 országban elérhető. Az új, kényelmes energiafalatok most lehetőséget adnak arra, hogy a fogyasztók a nap során minél több étkezéskor a márkát részesítsék előnyben.
A Statista adatai szerint az egészséges snackek globális piaca 2021-ben 86 milliárd dollárt ért el, és 2030-ra 152 milliárd dollárra növekedhet.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti a Walmart a munkavállalói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar kkv-k közel kétharmada tervez fizetésemelést a következő 12 hónapban
A kis- és középvállalkozások (kkv) 65 százaléka a következő 12…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >A Széchenyi Kártya Program támogatásainak összege elérte a 100 milliárd forintot
A Széchenyi Kártya Program jelentősen hozzájárul a hazai kkv-k versenyképességének…
Tovább olvasom >