Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket vezet be, amely a vállalat szándékai szerint gyors és tápláló tízórai megoldást kínál az elfoglalt fogyasztóknak.
Az újdonság két ízváltozatban érhető el: banános étcsokoládé-napraforgómag, valamint áfonya-napraforgómag párosításban – adta hírül a Food Dive.
A valódi alapanyagokból készülő snackfalatok nem tartalmaznak kukoricaszirupot, mesterséges színezéket és aromákat, illetve édesítőszert, és a BelVita jól ismert összetevői, például teljes kiőrlésű gabona, rostok és B-vitaminok találhatók meg bennük.
A reggeli kekszek kategóriájában közel 30 éve piacvezető belVita több mint 50 országban elérhető. Az új, kényelmes energiafalatok most lehetőséget adnak arra, hogy a fogyasztók a nap során minél több étkezéskor a márkát részesítsék előnyben.
A Statista adatai szerint az egészséges snackek globális piaca 2021-ben 86 milliárd dollárt ért el, és 2030-ra 152 milliárd dollárra növekedhet.
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az élelmiszeripar értékesítési árai 4,5 százalékkal emelkedtek
2024 decemberében az ipari termelői árak átlagosan 9,0 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: a GDP-adatok mellett az emberek életét befolyásoló mutatók is kedvezően alakultak
A bruttó hazai terméken (GDP) túl emberi életek vannak, az…
Tovább olvasom >A GDP 2 százalékkal növekedhet 2025-ben
A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet…
Tovább olvasom >