Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az amerikai RTD-italok piacán, versenybe szállva olyan márkákkal, mint a Celsius.
Az új Starbucks Iced Energy italok három ízben – trópusi barack, görögdinnye-twist és áfonyás limonádé – érhetők el – írja a Food Dive.
A szénsavas, növényi alapú koffeint (160 mg) tartalmazó italok célja a szellemi frissesség támogatása, cukormentes formában. A dobozonként mindössze 5 kalóriát tartalmazó italok élelmiszerboltokban és kisboltokban kaphatók országszerte.
A Starbucks több mint 30 éve működik együtt a PepsiCo-val saját termékei RTD-változatainak forgalmazása kapcsán a North American Coffee Partnership égisze alatt.
Az új energiaitalok a korábbi Baya termékcsalád helyébe lépnek, amelyet 2022-ben dobott piacra, majd a rákövetkező évben kis is vezetett a vállalat.
A Starbucks az általa idézett Mintel adatokra hivatkozva úgy látja, hogy az energiaital-piac jelentős növekedés előtt áll: a cukormentes, egészségtudatos alternatívák iránti kereslet alakulásának eredményeként az ágazat forgalma 2028-ra elérheti a 30 milliárd dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európai Bizottság: még mindig sok az illegális termék a Temun
Az Európai Bizottság által folytatott vizsgálat előzetes eredménye szerint a…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Procter & Gamble élén
A Procter & Gamble (P&G) bejelentette, hogy 2026. január 1-jétől…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >