Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 04. 14. 09:50

A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az amerikai RTD-italok piacán, versenybe szállva olyan márkákkal, mint a Celsius.

Az új Starbucks Iced Energy italok három ízben – trópusi barack, görögdinnye-twist és áfonyás limonádé – érhetők el – írja a Food Dive.

A szénsavas, növényi alapú koffeint (160 mg) tartalmazó italok célja a szellemi frissesség támogatása, cukormentes formában. A dobozonként mindössze 5 kalóriát tartalmazó italok élelmiszerboltokban és kisboltokban kaphatók országszerte.

A Starbucks több mint 30 éve működik együtt a PepsiCo-val saját termékei RTD-változatainak forgalmazása kapcsán a North American Coffee Partnership égisze alatt.

Az új energiaitalok a korábbi Baya termékcsalád helyébe lépnek, amelyet 2022-ben dobott piacra, majd a rákövetkező évben kis is vezetett a vállalat.

A Starbucks az általa idézett Mintel adatokra hivatkozva úgy látja, hogy az energiaital-piac jelentős növekedés előtt áll: a cukormentes, egészségtudatos alternatívák iránti kereslet alakulásának eredményeként az ágazat forgalma 2028-ra elérheti a 30 milliárd dollárt.

Kapcsolódó cikkeink