Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az amerikai RTD-italok piacán, versenybe szállva olyan márkákkal, mint a Celsius.
Az új Starbucks Iced Energy italok három ízben – trópusi barack, görögdinnye-twist és áfonyás limonádé – érhetők el – írja a Food Dive.
A szénsavas, növényi alapú koffeint (160 mg) tartalmazó italok célja a szellemi frissesség támogatása, cukormentes formában. A dobozonként mindössze 5 kalóriát tartalmazó italok élelmiszerboltokban és kisboltokban kaphatók országszerte.
A Starbucks több mint 30 éve működik együtt a PepsiCo-val saját termékei RTD-változatainak forgalmazása kapcsán a North American Coffee Partnership égisze alatt.
Az új energiaitalok a korábbi Baya termékcsalád helyébe lépnek, amelyet 2022-ben dobott piacra, majd a rákövetkező évben kis is vezetett a vállalat.
A Starbucks az általa idézett Mintel adatokra hivatkozva úgy látja, hogy az energiaital-piac jelentős növekedés előtt áll: a cukormentes, egészségtudatos alternatívák iránti kereslet alakulásának eredményeként az ágazat forgalma 2028-ra elérheti a 30 milliárd dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >