Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az amerikai RTD-italok piacán, versenybe szállva olyan márkákkal, mint a Celsius.
Az új Starbucks Iced Energy italok három ízben – trópusi barack, görögdinnye-twist és áfonyás limonádé – érhetők el – írja a Food Dive.
A szénsavas, növényi alapú koffeint (160 mg) tartalmazó italok célja a szellemi frissesség támogatása, cukormentes formában. A dobozonként mindössze 5 kalóriát tartalmazó italok élelmiszerboltokban és kisboltokban kaphatók országszerte.
A Starbucks több mint 30 éve működik együtt a PepsiCo-val saját termékei RTD-változatainak forgalmazása kapcsán a North American Coffee Partnership égisze alatt.
Az új energiaitalok a korábbi Baya termékcsalád helyébe lépnek, amelyet 2022-ben dobott piacra, majd a rákövetkező évben kis is vezetett a vállalat.
A Starbucks az általa idézett Mintel adatokra hivatkozva úgy látja, hogy az energiaital-piac jelentős növekedés előtt áll: a cukormentes, egészségtudatos alternatívák iránti kereslet alakulásának eredményeként az ágazat forgalma 2028-ra elérheti a 30 milliárd dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárból épít új tejipari üzemet New York-ban a Chobani
Az amerikai görögjoghurt-óriás, a Chobani bejelentette, hogy 1,2 milliárd dollárt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >