Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Új energia italt dob piacra a Leading Brands
Új energia italt dob piacra a Leading Brands
Az észak-amerikai cég Stoked nevű energia italának népszerűsítéséhez videojátékokat is bevet.
A hat különböző ízben kapható Stoked energia ital
természetes cukorral készül, márkajele egy sárkány lesz, amelyet
videojátékokkal is propagál a cég.
Az AC Nielsen adatai szerint az energiaitalok piaca az
Egyesült Államokban 40, Canadában 70 százalékos bővülés előtt áll.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >