Új Elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 12. 09. 10:43

A Magyar Marketing Szövetség Rendkívüli Közgyűlésén három új taggal egészült ki a szervezet Elnöksége. A Közgyűlés szavazatai alapján Langsteiner Marianne, Sütő Ágnes és Termes Nóra csatlakozhat az MMSZ vezető testületéhez.

Langsteiner Marianne mérnök-közgazda. Pályafutásának meghatározó része a magyarországi mobil távközléshez köti. Volt a Matáv ügyfélszolgálati igazgatója, a Westel 900 üzletfejlesztési, majd stratégiai igazgatója. Sikerei közé számolhatja a Westel – T-Mobile márkaváltás levezénylését. Legutolsó pozíciójában a Magyar Telekom lakossági üzletágának marketing igazgatójaként felelt a T-Mobile és a T-Home márkák marketing tevékenységéért.

Sütő Ágnes közgazdász diplomájának megszerzése óta a banki pénzügyi marketing területén dolgozik. Az ABN AMRO Bank, majd a Kereskedelmi és Hitelbank után szakmai pályája a Koreai Fejlesztési Bankhoz vezetett. A KDB Bank nyerte el az Év Lakossági Bankkártyája címet 2008-ben. Sütő Ágnes jelenleg a kommunikációért, marketingért és az ázsiai kiemelt ügyfelekért felel ügyvezető igazgatóként.

Termes Nóra a turizmusmarketing egyik legkiválóbb szakértője. Közgazdászként pályáját a Malévnál kezdte. 2004 októbere óta az IBUSZ Utazási Irodák Kft-nél tölt be különféle vezetői pozíciókat. Jelenleg a többszörös Legmegbízhatóbb Magyar Márkának választott IBUSZ hálózati- és marketing igazgatója.

Kozák Ákos az MMSZ Elnöke az új Elnökségi tagok megválasztása után elmondott köszöntőjében így fogalmazott: „Vitathatatlan, hogy a most megválasztott Elnökségi tagok révén olyan szaktekintélyekkel bővült az MMSZ Elnöksége, akik nem csak saját szakmájukban, hanem a marketing teljes területén elismert szakemberek.”

Kapcsolódó cikkeink