Új elnökség a Magyar Marketing Szövetségnél
Az idén éppen harmincéves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), alkalmazkodva a körülményekhez, idei, tisztújító közgyűlését online platformon bonyolította le május 13-án. A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére fókuszáló, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.

Hinora Ferenc
elnök
Magyar Marketing
Szövetség
A szövetség irányító szervének munkáját továbbra is Hinora Ferenc (Positive Adamsky) vezeti, akinek az elnöki megbízatása jövőre jár majd le. A tagság egyöntetű támogatásával az Elnökség munkáját Tonk Emil, a Szövetség egyik alapítója, első örökös tiszteletbeli elnökségi tagjaként támogatja a jövőben. A szervezet stratégiájához illeszkedő módon az elnökségbe 9 új, a megbízói/hirdetői oldalt képviselő tag került be: Balogh Barbara (Heineken Hungária), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Fülöp Gábor (Provident), Jákó Eszter (MVM), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Szilva Mónika (Nestlé Hungária), van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország) és Varga Anita (Rossmann).
– A Magyar Marketing Szövetség ma is az egyik legaktívabb szakmai szervezet, hiszen közel 15 projektjén keresztül, csak a tavalyi esztendőben közel 2000 szakemberhez jutott el – mondta Hinora Ferenc elnök. Idén februárban hirdette meg az MMSZ azt az új stratégiai irányvonalat, amely szerint a közeljövőben ki kell mutatni az ágazat gazdasági lábnyomát, súlyát, illetve ágazatszerkezetét, és ezekre építve meg kell határozni a szakma identitását. A szövetség, a szakma meghatározó érdekképviselőjeként az eddigieknél még eredményesebb érdekérvényesítést kíván folytatni a gazdaságban és a kreatíviparon belül. //
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai szintre lép a TEVA és a Positive Adamsky PDKY együttműködése
A Positive Adamsky frissen megújult márkaneve és arculata, a PDKY…
Tovább olvasom >Ez lett a „GenZ dolce vita” életérzés kötelező kelléke
A közösségi médiában terjedő sok értelmetlen és néha káros divat…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >EUDR országértékelések – avagy melyek az erdőirtás szempontjából kockázatos országok
Az Európai Bizottság május 23-án közzétette az EUDR (erdőírtás mentes…
Tovább olvasom >