Új elemeket hozott a nyúl
🎧 Hallgasd a cikket:
Különleges promóciót szervezett szeptember elején a Duracell. Az elemmárkát megszemélyesítő, ember nagyságú rózsaszín nyulak bukkantak fel délutánonként Budapest különböző pontjain, hogy friss elemekre cseréljék a járókelők elektromos eszközeinek ceruzaelemeit, továbbá felhívják a figyelmet a szelektív elemgyűjtés jelentőségére.
Az akció kiegészült egy SMS-alapú nyereményjátékkal is, amelynek fődíja egy 300 ezer forint értékű afrikai utazás volt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszinten is példaértékű az Allee működése fenntarthatósági szempontból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
