Új elemeket hozott a nyúl
Különleges promóciót szervezett szeptember elején a Duracell. Az elemmárkát megszemélyesítő, ember nagyságú rózsaszín nyulak bukkantak fel délutánonként Budapest különböző pontjain, hogy friss elemekre cseréljék a járókelők elektromos eszközeinek ceruzaelemeit, továbbá felhívják a figyelmet a szelektív elemgyűjtés jelentőségére.
Az akció kiegészült egy SMS-alapú nyereményjátékkal is, amelynek fődíja egy 300 ezer forint értékű afrikai utazás volt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >Hamarosan a Lidl-ben a ZORD, Pachert Balázs és Balogh Levente üdítőitala
2023 júliusának végén új fejezet nyílik a magyar üdítőital piacon:…
Tovább olvasom >Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >