Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt az Amazon. Az új funkció, amely február végén debütált az Egyesült Államokban, generatív mesterséges intelligenciát használ, hogy személyes asszisztensként még hatékonyabban segítse a felhasználókat – adta hírül a Grocery Dive.
Az Alexa+ révén a felhasználók hamarosan az Amazon Fresh és a Whole Foods Market üzletekből megrendelhetik a bevásárlást, amelyet kérésükre a Grubhub és az Uber Eats házhoz is szállít. Az Alexa+ emellett képes nyomon követni a korábbi vásárlásokat, megjegyezni a felhasználók receptjeit és étkezési preferenciáit.
Miközben a vállalat Amazon Fresh üzletlánca esetében a hagyományos bolti vásárlási élményt jobbítja azzal, hogy a technológia helyett az árukínálat frissítésére fókuszál, az új Alexa+ funkció a tech óriás digitális és omnichannel stratégiáját erősíti. Az Alexa+ a Prime tagok számára ingyenes, míg azoknak, akik nem előfizetők havi 19,99 dollárba kerül. Az új szolgáltatás elérhető lesz egy új mobilalkalmazásban, az alexa.com oldalon, de az Echo eszközök is hozzáférnek majd az új AI alapú technológiához.
Az Amazon tájékoztatása szerint az Alexa+ az Egyesült Államokban fokozatosan kerül bevezetésre, a korai hozzáférési időszak után az elkövetkező néhány hónapban egyre szélesebb körben válik elérhetővé.
Kapcsolódó cikkeink
Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >A Z-generációnak fejlesztett készételeket a Bonduelle
A növényi alapú termékeiről ismert Bonduelle a Lunch Bowls márka…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint…
Tovább olvasom >Mit tartogat 2025 a magyar lakosság számára?
Hogyan tekintenek a magyarok az új évre? Milyen várakozásokkal vannak…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >