Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt az Amazon. Az új funkció, amely február végén debütált az Egyesült Államokban, generatív mesterséges intelligenciát használ, hogy személyes asszisztensként még hatékonyabban segítse a felhasználókat – adta hírül a Grocery Dive.
Az Alexa+ révén a felhasználók hamarosan az Amazon Fresh és a Whole Foods Market üzletekből megrendelhetik a bevásárlást, amelyet kérésükre a Grubhub és az Uber Eats házhoz is szállít. Az Alexa+ emellett képes nyomon követni a korábbi vásárlásokat, megjegyezni a felhasználók receptjeit és étkezési preferenciáit.
Miközben a vállalat Amazon Fresh üzletlánca esetében a hagyományos bolti vásárlási élményt jobbítja azzal, hogy a technológia helyett az árukínálat frissítésére fókuszál, az új Alexa+ funkció a tech óriás digitális és omnichannel stratégiáját erősíti. Az Alexa+ a Prime tagok számára ingyenes, míg azoknak, akik nem előfizetők havi 19,99 dollárba kerül. Az új szolgáltatás elérhető lesz egy új mobilalkalmazásban, az alexa.com oldalon, de az Echo eszközök is hozzáférnek majd az új AI alapú technológiához.
Az Amazon tájékoztatása szerint az Alexa+ az Egyesült Államokban fokozatosan kerül bevezetésre, a korai hozzáférési időszak után az elkövetkező néhány hónapban egyre szélesebb körben válik elérhetővé.
Kapcsolódó cikkeink
A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >10%-os alapvámot és országspecifikus tarifákat vezet be Trump
Donald Trump bejelentette, hogy az Egyesült Államok április 5-től 10%-os…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jóval kevesebbet költünk húsvétkor, mit karácsonykor, de azért 30%-kal többet, mint egy nagybevásárlásnál
Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így…
Tovább olvasom >NKFH-NAV: közös akció az élelmiszerbiztonság erősítése és az élelmiszerhamisítási elleni küzdelem jegyében
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) a Nemzeti Adó-…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: három hét után már 18,8 százalékkal olcsóbbak az alapvető élelmiszerek
A mérték nélküli profitéhség nem mehet a magyar emberek kárára…
Tovább olvasom >