Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt az Amazon. Az új funkció, amely február végén debütált az Egyesült Államokban, generatív mesterséges intelligenciát használ, hogy személyes asszisztensként még hatékonyabban segítse a felhasználókat – adta hírül a Grocery Dive.
Az Alexa+ révén a felhasználók hamarosan az Amazon Fresh és a Whole Foods Market üzletekből megrendelhetik a bevásárlást, amelyet kérésükre a Grubhub és az Uber Eats házhoz is szállít. Az Alexa+ emellett képes nyomon követni a korábbi vásárlásokat, megjegyezni a felhasználók receptjeit és étkezési preferenciáit.
Miközben a vállalat Amazon Fresh üzletlánca esetében a hagyományos bolti vásárlási élményt jobbítja azzal, hogy a technológia helyett az árukínálat frissítésére fókuszál, az új Alexa+ funkció a tech óriás digitális és omnichannel stratégiáját erősíti. Az Alexa+ a Prime tagok számára ingyenes, míg azoknak, akik nem előfizetők havi 19,99 dollárba kerül. Az új szolgáltatás elérhető lesz egy új mobilalkalmazásban, az alexa.com oldalon, de az Echo eszközök is hozzáférnek majd az új AI alapú technológiához.
Az Amazon tájékoztatása szerint az Alexa+ az Egyesült Államokban fokozatosan kerül bevezetésre, a korai hozzáférési időszak után az elkövetkező néhány hónapban egyre szélesebb körben válik elérhetővé.
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >