Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 08. 09:41
🎧 Hallgasd a cikket:

Amazon Grocery néven új élelmiszer saját márkát vezetett be az Amazon, amely alatt több mint 1000, legalább négycsillagos vásárlói értékeléssel rendelkező terméket kínál.

Az Egyesült Államokban az Amazon.com-on, valamint az Amazon Fresh üzleteiben kapható új márka az Amazon Fresh és Happy Belly kínálatát egyesíti.

A választék a tejtől és olívaolajtól kezdve a friss zöldségeken, húsokon és tengeri herkentyűkön át egészen a péksüteményekig és italokig terjed, és a legtöbb termék ára nem éri el az 5 dollárt. A kínálatban megtalálható például szabadtartású tyúktól származó tojás, csirkés Cézár-saláta, előre szeletelt bagel, méz, reszelt parmezán, darált marhahús, kemencében sült pulykamell, hámozott bébirépa, jázmin rizs és mini brownie.

Az Amazon új termékeket – például friss cukormázas fahéjas tekercset, hűtött pizzatésztákat, palackozott forrásvizet és limonádét – is bevezetett. A közeljövőben fagyasztott tésztás ételek, pite-töltelékek, granola és szeletelt sütemények is bekerülnek a kínálatba, valamint bővül a felvágottak, konzervbabok és fagyasztott zöldségek választéka.

A hagyományoshoz képest 50%-kal kevesebb műanyagot tartalmazó új csomagolás modern, letisztult és könnyen felismerhető dizájnt kapott. Az átlátható tápértékjelölés és egyszerű összetevő-felsorolás segíti a tudatos vásárlást.

2024-ben az Amazon saját márkás termékeinek forgalma 15%-kal nőtt az előző évhez képest, ami a vásárlók növekvő bizalmát tükrözi az élelmiszerek, háztartási cikkek, divat, szépségápolás és babaáru kategóriákban.

Kapcsolódó cikkeink