Új eladóvédelmi programot vezet be az Alibaba Európában
Az Alibaba Trade Assurance nevű szolgáltatásával új mércét állít fel az európai digitális B2B kereskedelem biztonsága és átláthatósága terén. A szolgáltatásportfólió kezdetben a francia, német, olasz és spanyol vállalkozások számára érhető el.
A Trade Assurance „360 fokos védelmet” kínál, amely kiterjed a biztonságos fizetésekre, a valós idejű rendeléskövetésre és a célzott vitakezelésre. Az Alibaba szerint ezek az elemek segítik az eladók bizalmának növelését és a tranzakciós kockázatok minimalizálását. Az új eladóvédelmi program további aktiválási költségek nélkül elérhető, azonban tranzakciós és szolgáltatási díjak felmerülhetnek.
A szolgáltatással az Alibaba többek között biztonságos fizetést ígér oly módon, hogy a tranzakciók feldolgozása során a vételár összege a termék kiszállításáig letétben maradt, majd ezt követően kerül a kereskedőhöz. A vásárlók és eladók valós időben követhetik rendeléseik státuszát, ugyanakkor a Trade Assurance támogatást nyújt a termékek és szolgáltatások minőségi követelményeinek biztosításában, valamint az esetleges problémák gyors megoldásában. Az információs osztályozás funkció lehetővé teszi az eladók számára, hogy elemezzék a (névtelen) vásárlói tevékenységeket, ezzel segítve a megalapozott üzleti döntéseket.
A Trade Assurance szolgáltatással az Alibaba a globális kereskedelmet egyszerűbbé, hozzáférhetőbbé és befogadóbbá kívánja tenni az Európában és más régiókban tevékenykedő kis- és középvállalkozások (kkv) számára. Az Alibaba ennek érdekében korábban már együttműködésre lépett a Business France kormányzati ügynökséggel a francia kkv-k támogatására, és csökkentette a német kkv-k tagsági költségeit.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >