Új eladóvédelmi programot vezet be az Alibaba Európában
Az Alibaba Trade Assurance nevű szolgáltatásával új mércét állít fel az európai digitális B2B kereskedelem biztonsága és átláthatósága terén. A szolgáltatásportfólió kezdetben a francia, német, olasz és spanyol vállalkozások számára érhető el.
A Trade Assurance „360 fokos védelmet” kínál, amely kiterjed a biztonságos fizetésekre, a valós idejű rendeléskövetésre és a célzott vitakezelésre. Az Alibaba szerint ezek az elemek segítik az eladók bizalmának növelését és a tranzakciós kockázatok minimalizálását. Az új eladóvédelmi program további aktiválási költségek nélkül elérhető, azonban tranzakciós és szolgáltatási díjak felmerülhetnek.
A szolgáltatással az Alibaba többek között biztonságos fizetést ígér oly módon, hogy a tranzakciók feldolgozása során a vételár összege a termék kiszállításáig letétben maradt, majd ezt követően kerül a kereskedőhöz. A vásárlók és eladók valós időben követhetik rendeléseik státuszát, ugyanakkor a Trade Assurance támogatást nyújt a termékek és szolgáltatások minőségi követelményeinek biztosításában, valamint az esetleges problémák gyors megoldásában. Az információs osztályozás funkció lehetővé teszi az eladók számára, hogy elemezzék a (névtelen) vásárlói tevékenységeket, ezzel segítve a megalapozott üzleti döntéseket.
A Trade Assurance szolgáltatással az Alibaba a globális kereskedelmet egyszerűbbé, hozzáférhetőbbé és befogadóbbá kívánja tenni az Európában és más régiókban tevékenykedő kis- és középvállalkozások (kkv) számára. Az Alibaba ennek érdekében korábban már együttműködésre lépett a Business France kormányzati ügynökséggel a francia kkv-k támogatására, és csökkentette a német kkv-k tagsági költségeit.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Piacrészvesztésben a Just Eat Takeaway
Jelentős, 6%-os visszaesést jelentett a Just Eat Takeaway a harmadik…
Tovább olvasom >Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket…
Tovább olvasom >Egyedi megközelítéssel terjeszkedik az online élelmiszerpiacon a Rohlik
Az Európában már öt országban jelenlévő Rohlik Group stratégiája középpontjában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része használja az AI-t
A Magyar Termék augusztus elején 260 védjegyhasználó partnere körében készített…
Tovább olvasom >