Új eladóvédelmi programot vezet be az Alibaba Európában
Az Alibaba Trade Assurance nevű szolgáltatásával új mércét állít fel az európai digitális B2B kereskedelem biztonsága és átláthatósága terén. A szolgáltatásportfólió kezdetben a francia, német, olasz és spanyol vállalkozások számára érhető el.
A Trade Assurance „360 fokos védelmet” kínál, amely kiterjed a biztonságos fizetésekre, a valós idejű rendeléskövetésre és a célzott vitakezelésre. Az Alibaba szerint ezek az elemek segítik az eladók bizalmának növelését és a tranzakciós kockázatok minimalizálását. Az új eladóvédelmi program további aktiválási költségek nélkül elérhető, azonban tranzakciós és szolgáltatási díjak felmerülhetnek.
A szolgáltatással az Alibaba többek között biztonságos fizetést ígér oly módon, hogy a tranzakciók feldolgozása során a vételár összege a termék kiszállításáig letétben maradt, majd ezt követően kerül a kereskedőhöz. A vásárlók és eladók valós időben követhetik rendeléseik státuszát, ugyanakkor a Trade Assurance támogatást nyújt a termékek és szolgáltatások minőségi követelményeinek biztosításában, valamint az esetleges problémák gyors megoldásában. Az információs osztályozás funkció lehetővé teszi az eladók számára, hogy elemezzék a (névtelen) vásárlói tevékenységeket, ezzel segítve a megalapozott üzleti döntéseket.
A Trade Assurance szolgáltatással az Alibaba a globális kereskedelmet egyszerűbbé, hozzáférhetőbbé és befogadóbbá kívánja tenni az Európában és más régiókban tevékenykedő kis- és középvállalkozások (kkv) számára. Az Alibaba ennek érdekében korábban már együttműködésre lépett a Business France kormányzati ügynökséggel a francia kkv-k támogatására, és csökkentette a német kkv-k tagsági költségeit.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >