Új eladóvédelmi programot vezet be az Alibaba Európában
Az Alibaba Trade Assurance nevű szolgáltatásával új mércét állít fel az európai digitális B2B kereskedelem biztonsága és átláthatósága terén. A szolgáltatásportfólió kezdetben a francia, német, olasz és spanyol vállalkozások számára érhető el.
A Trade Assurance „360 fokos védelmet” kínál, amely kiterjed a biztonságos fizetésekre, a valós idejű rendeléskövetésre és a célzott vitakezelésre. Az Alibaba szerint ezek az elemek segítik az eladók bizalmának növelését és a tranzakciós kockázatok minimalizálását. Az új eladóvédelmi program további aktiválási költségek nélkül elérhető, azonban tranzakciós és szolgáltatási díjak felmerülhetnek.
A szolgáltatással az Alibaba többek között biztonságos fizetést ígér oly módon, hogy a tranzakciók feldolgozása során a vételár összege a termék kiszállításáig letétben maradt, majd ezt követően kerül a kereskedőhöz. A vásárlók és eladók valós időben követhetik rendeléseik státuszát, ugyanakkor a Trade Assurance támogatást nyújt a termékek és szolgáltatások minőségi követelményeinek biztosításában, valamint az esetleges problémák gyors megoldásában. Az információs osztályozás funkció lehetővé teszi az eladók számára, hogy elemezzék a (névtelen) vásárlói tevékenységeket, ezzel segítve a megalapozott üzleti döntéseket.
A Trade Assurance szolgáltatással az Alibaba a globális kereskedelmet egyszerűbbé, hozzáférhetőbbé és befogadóbbá kívánja tenni az Európában és más régiókban tevékenykedő kis- és középvállalkozások (kkv) számára. Az Alibaba ennek érdekében korábban már együttműködésre lépett a Business France kormányzati ügynökséggel a francia kkv-k támogatására, és csökkentette a német kkv-k tagsági költségeit.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Brutális belépő: az Allegro már a magyar e-kereskedelmi piacon is jelen van
A lengyel Allegro e-kereskedelmi óriás fokozza nemzetközi terjeszkedését – ezúttal…
Tovább olvasom >Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >2,6 milliárd eurós forgalmat ért el az Allegro 2024-ben
7%-kal nőtt és 2,6 milliárd eurós árbevételt ért el a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >