Új együttműködő csatlakozott a Mol műanyaghulladék-hasznosításához
A Mol és a Lummus Technology együttműködik a műanyaghulladékok kémiai újrahasznosításában – közölte a Mol kedden az MTI-vel.

(Fotó: Pixabay)
A Mol a stratégiai céljai teljesítésével indokolta az együttműködést. Évi 40 ezer tonnás újrahasznosító kapacitásukat a közlemény szerint több 100 ezer tonnára növelnék, és abban is bíznak, hogy a Lummus technológiája hozzájárul üzleti tevékenységük fenntarthatóságához. A Mol tisztában van a körforgásos gazdaságban betöltött döntő szerepével, ezért fontosnak tartja az erős műanyag-újrahasznosítási és hulladékintegrációs portfólió kiépítését – írták.
A Lummus abban bízik, hogy az együttműködés segíteni fog a fenntartható megoldások további fejlesztésében
Technológiájukat, amely a műanyaghulladékot nagy értékű alapanyagokká alakítja át, a Mol magyarországi és szlovákiai üzemeiben hasznosítják. A társaság ezzel olyan megoldást kínál, amely megbízhatóan és gazdaságilag is fenntartható módon, szilárd koksz termelése nélkül segít a hulladékkezelésben – tették hozzá. A Lummus Technology a közlemény szerint a tiszta üzemanyagok, megújuló energiaforrások, petrolkémiai termékek, polimerek, gázfeldolgozás területén tevékenykedik. Az amerikai cég a honlapján olvasható bemutató szerint többek között katalizátorokat és mérnöki szolgáltatásokat kínál az ügyfeleinek.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >WWF: minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja
2025-ben minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja –…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve…
Tovább olvasom >A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >