Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360 Pollen nevű új, egységes retail média platformját, amely a márkák és vásárlók közötti kapcsolatépítést hivatott átalakítani.
A Nectar360 és a Sainsbury’s saját fejlesztéseként, partnermárkákkal és ügynökségekkel együttműködve létrehozott platform célja, hogy egyetlen felületen kapcsolja össze a közönségadatokat, médiatervezést, aktiválást, optimalizálást és teljesítménymérést – írja az ESM.
A generatív mesterséges intelligenciára is épülő rendszer lehetővé teszi hipercélzott kampányok indítását, a csatornák hatásának részletes követését, valamint a kampányok gyors optimalizálását. A többcsatornás attribúciós modell révén a márkák pontosabb képet kapnak a vásárlói útvonalakról és a kampányok hatékonyságáról.
Amir Rasekh, a Nectar360 ügyvezető igazgatója szerint a retail media gyors növekedése komoly kihívásokkal is jár, ezért fejlesztetta kereskedő a Pollen platformot, amely egyszerűbbé és átláthatóbbá teszi a kampányok kezelését.
A platform egyik első tesztpartnere, az Unilever UK is elismerően nyilatkozott: Charlotte Murphy, digitális retail média vezető szerint a Pollen valóban felhasználó-központú, egyszerűséget, gyorsaságot és intelligens döntéshozatalt tesz lehetővé.
A Sainsbury’s célja, hogy a Pollen segítségével sokcsatornás, vásárlóközpontú kampányokat tegyen elérhetővé, amelyek valódi értéket teremtenek a vásárlók és a márkák számára egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával működő bevásárlókocsikat tesztel a brit Waitrose
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővülhet az élelmiszertermékek címkéjén jelölt allergének köre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöld logisztikai központot épít a Tesco London Gatewayben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az ipari termelői árak júliusban az előző hónaphoz képest nem változtak, az egy évvel korábbit átlagosan 4,5 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Drága iskolakezdés: a GVH kartellgyanú miatt vizsgálódik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mosószereket, mosóporokat és mosókapszulákat tesztelt a fogyasztóvédelmi hatóság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >