Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360 Pollen nevű új, egységes retail média platformját, amely a márkák és vásárlók közötti kapcsolatépítést hivatott átalakítani.
A Nectar360 és a Sainsbury’s saját fejlesztéseként, partnermárkákkal és ügynökségekkel együttműködve létrehozott platform célja, hogy egyetlen felületen kapcsolja össze a közönségadatokat, médiatervezést, aktiválást, optimalizálást és teljesítménymérést – írja az ESM.
A generatív mesterséges intelligenciára is épülő rendszer lehetővé teszi hipercélzott kampányok indítását, a csatornák hatásának részletes követését, valamint a kampányok gyors optimalizálását. A többcsatornás attribúciós modell révén a márkák pontosabb képet kapnak a vásárlói útvonalakról és a kampányok hatékonyságáról.
Amir Rasekh, a Nectar360 ügyvezető igazgatója szerint a retail media gyors növekedése komoly kihívásokkal is jár, ezért fejlesztetta kereskedő a Pollen platformot, amely egyszerűbbé és átláthatóbbá teszi a kampányok kezelését.
A platform egyik első tesztpartnere, az Unilever UK is elismerően nyilatkozott: Charlotte Murphy, digitális retail média vezető szerint a Pollen valóban felhasználó-központú, egyszerűséget, gyorsaságot és intelligens döntéshozatalt tesz lehetővé.
A Sainsbury’s célja, hogy a Pollen segítségével sokcsatornás, vásárlóközpontú kampányokat tegyen elérhetővé, amelyek valódi értéket teremtenek a vásárlók és a márkák számára egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint ötven hazai fürdő csatlakozik az Strandok éjszakájához szombaton
Tizenhatodik alkalommal szervezi meg a Magyar Fürdőszövetség a Strandok éjszakáját…
Tovább olvasom >Rengeteg magyar menekül a plázákba a hőség elől – kutatás
A légkondicionáló használatát és a könnyű ruházatot tartják a leghatékonyabb…
Tovább olvasom >DélKerTÉSZ: házhoz jönnek a magyar zöldségek
Magyarország legnagyobb termelő és értékesítő szövetkezete új fejezetet nyit a…
Tovább olvasom >