Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360 Pollen nevű új, egységes retail média platformját, amely a márkák és vásárlók közötti kapcsolatépítést hivatott átalakítani.
A Nectar360 és a Sainsbury’s saját fejlesztéseként, partnermárkákkal és ügynökségekkel együttműködve létrehozott platform célja, hogy egyetlen felületen kapcsolja össze a közönségadatokat, médiatervezést, aktiválást, optimalizálást és teljesítménymérést – írja az ESM.
A generatív mesterséges intelligenciára is épülő rendszer lehetővé teszi hipercélzott kampányok indítását, a csatornák hatásának részletes követését, valamint a kampányok gyors optimalizálását. A többcsatornás attribúciós modell révén a márkák pontosabb képet kapnak a vásárlói útvonalakról és a kampányok hatékonyságáról.
Amir Rasekh, a Nectar360 ügyvezető igazgatója szerint a retail media gyors növekedése komoly kihívásokkal is jár, ezért fejlesztetta kereskedő a Pollen platformot, amely egyszerűbbé és átláthatóbbá teszi a kampányok kezelését.
A platform egyik első tesztpartnere, az Unilever UK is elismerően nyilatkozott: Charlotte Murphy, digitális retail média vezető szerint a Pollen valóban felhasználó-központú, egyszerűséget, gyorsaságot és intelligens döntéshozatalt tesz lehetővé.
A Sainsbury’s célja, hogy a Pollen segítségével sokcsatornás, vásárlóközpontú kampányokat tegyen elérhetővé, amelyek valódi értéket teremtenek a vásárlók és a márkák számára egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
250 millió font értékű árcsökkentésre készül a brit Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb beruházással bővíti az üdítőital-gyártást a Carlsberg az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Beszállt az ADIA és a Goldman Sachs a Häagen-Dazst gyártó Froneribe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >