Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360 Pollen nevű új, egységes retail média platformját, amely a márkák és vásárlók közötti kapcsolatépítést hivatott átalakítani.
A Nectar360 és a Sainsbury’s saját fejlesztéseként, partnermárkákkal és ügynökségekkel együttműködve létrehozott platform célja, hogy egyetlen felületen kapcsolja össze a közönségadatokat, médiatervezést, aktiválást, optimalizálást és teljesítménymérést – írja az ESM.
A generatív mesterséges intelligenciára is épülő rendszer lehetővé teszi hipercélzott kampányok indítását, a csatornák hatásának részletes követését, valamint a kampányok gyors optimalizálását. A többcsatornás attribúciós modell révén a márkák pontosabb képet kapnak a vásárlói útvonalakról és a kampányok hatékonyságáról.
Amir Rasekh, a Nectar360 ügyvezető igazgatója szerint a retail media gyors növekedése komoly kihívásokkal is jár, ezért fejlesztetta kereskedő a Pollen platformot, amely egyszerűbbé és átláthatóbbá teszi a kampányok kezelését.
A platform egyik első tesztpartnere, az Unilever UK is elismerően nyilatkozott: Charlotte Murphy, digitális retail média vezető szerint a Pollen valóban felhasználó-központú, egyszerűséget, gyorsaságot és intelligens döntéshozatalt tesz lehetővé.
A Sainsbury’s célja, hogy a Pollen segítségével sokcsatornás, vásárlóközpontú kampányokat tegyen elérhetővé, amelyek valódi értéket teremtenek a vásárlók és a márkák számára egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >