Új egészségügyi szolgáltatásokat kínál vásárlóinak a brit Tesco
A Tesco az Egyesült Királyság vezető egészségügyi szolgáltatóival együttműködve teszi lehetővé, hogy vásárlói bevásárláskor is kényelmesen hozzáférhessenek minőségi egészségügyi szolgáltatásokhoz.
Az átalakított cheshunti Tesco Extra üzletben kialakított új egészségügyi zónában a vásárlók tanácsadási szolgáltatást, kezelést és virtuális orvosi konzultációt is igénybe vehetnek különböző egészségügyi kérdésekben – adta hírül Grocery Gazette a vállalat közleményére hivatkozva.
A tesztprogram keretében a Tesco egy helyen kínál élelmiszert, wellness termékeket és bővített gyógyszertári szolgáltatásokat. A kísérlet sikere esetén a kereskedő további két üzletre is kiterjesztené azt Hexham és West Durrington városokban 2025-ben, mielőtt országosan is bevezetné a programot.
Az egészségügyi konzultációk két új privát konzultációs szobában zajlanak majd, személyesen vagy virtuálisan gyógyszerészek, és már egészségügyi szakemberek közreműködésével.
Az elérhető új szolgáltatások közé tartozik az Egyesült Királyság vezető egészségügyi szolgáltatója, a Bupa szolgáltatásainak, ezen belül többek között virtuális orvosi konzultációk, testsúlykontroll és fülzsír eltávolítás, gyors elérése. A választható további szolgáltatások között megtalálható menopauza és szájhigiéniai tanácsadás, valamint ingyenes tanácsadás várandósság és csecsemőtáplálás terén.
Ashwin Prasad, a brit Tesco kereskedelmi igazgatója szerint az újítás a prevenciós egészségügyi ellátást segíti, és egyben enyhítheti az országos rendszer, az NHS leterheltségét.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >