Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel bővíti Sliced nevű RTD-koktélcsaládját az USA-ban.
Az elsősorban a fiatal, kísérletező fogyasztóknak szóló „Sweet vs. Heat” névre keresztelt új válogatás négy ízt kínál: Chili Lime Margarita, Jalapeño Paloma, Blackberry Mojito és Peach on the Beach – adta hírül a Food Dive.
A Sliced termékcsaládot a Diageo tavaly indította útjára. Az italok olyan népszerű koktélokat idéznek, mint az ananászos Daiquiri vagy a Mango Mai Tai. A szeszesitaloktól eltérően pusztán malátaalapú alkohol található bennük és alacsony alkoholtartalmuk nem haladja meg az 5%-ot.
Justin Faiber, a Diageo RTD-koktélokért felelős marketingigazgatójának elmondása szerint a vállalat az édes-csípős ízkombinációk népszerűségének láttán tartotta elérkezettnek az időt arra, hogy ezt az ízbéli kontrasztot izgalmas, könnyen fogyasztható formában is elérhetővé tegye.
A „swicy” (sweet + spicy) trendet olyan sikerek is erősítik, mint a Mike’s Hot Honey vagy a Q Mixers Spicy Mango Margarita – a gyártók egyre több termékkel célozzák meg a fűszeres ízeket kedvelő Z generációt.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >