Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel bővíti Sliced nevű RTD-koktélcsaládját az USA-ban.
Az elsősorban a fiatal, kísérletező fogyasztóknak szóló „Sweet vs. Heat” névre keresztelt új válogatás négy ízt kínál: Chili Lime Margarita, Jalapeño Paloma, Blackberry Mojito és Peach on the Beach – adta hírül a Food Dive.
A Sliced termékcsaládot a Diageo tavaly indította útjára. Az italok olyan népszerű koktélokat idéznek, mint az ananászos Daiquiri vagy a Mango Mai Tai. A szeszesitaloktól eltérően pusztán malátaalapú alkohol található bennük és alacsony alkoholtartalmuk nem haladja meg az 5%-ot.
Justin Faiber, a Diageo RTD-koktélokért felelős marketingigazgatójának elmondása szerint a vállalat az édes-csípős ízkombinációk népszerűségének láttán tartotta elérkezettnek az időt arra, hogy ezt az ízbéli kontrasztot izgalmas, könnyen fogyasztható formában is elérhetővé tegye.
A „swicy” (sweet + spicy) trendet olyan sikerek is erősítik, mint a Mike’s Hot Honey vagy a Q Mixers Spicy Mango Margarita – a gyártók egyre több termékkel célozzák meg a fűszeres ízeket kedvelő Z generációt.
Kapcsolódó cikkeink
Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárból épít új tejipari üzemet New York-ban a Chobani
Az amerikai görögjoghurt-óriás, a Chobani bejelentette, hogy 1,2 milliárd dollárt…
Tovább olvasom >Az amerikai vásárlók 8%-kal nagyobb élelmiszer-kiadásra számítanak idén nyáron
A KPMG friss felmérése szerint a fogyasztók úgy látják, átlagosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >