Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel bővíti Sliced nevű RTD-koktélcsaládját az USA-ban.
Az elsősorban a fiatal, kísérletező fogyasztóknak szóló „Sweet vs. Heat” névre keresztelt új válogatás négy ízt kínál: Chili Lime Margarita, Jalapeño Paloma, Blackberry Mojito és Peach on the Beach – adta hírül a Food Dive.
A Sliced termékcsaládot a Diageo tavaly indította útjára. Az italok olyan népszerű koktélokat idéznek, mint az ananászos Daiquiri vagy a Mango Mai Tai. A szeszesitaloktól eltérően pusztán malátaalapú alkohol található bennük és alacsony alkoholtartalmuk nem haladja meg az 5%-ot.
Justin Faiber, a Diageo RTD-koktélokért felelős marketingigazgatójának elmondása szerint a vállalat az édes-csípős ízkombinációk népszerűségének láttán tartotta elérkezettnek az időt arra, hogy ezt az ízbéli kontrasztot izgalmas, könnyen fogyasztható formában is elérhetővé tegye.
A „swicy” (sweet + spicy) trendet olyan sikerek is erősítik, mint a Mike’s Hot Honey vagy a Q Mixers Spicy Mango Margarita – a gyártók egyre több termékkel célozzák meg a fűszeres ízeket kedvelő Z generációt.
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >10%-os alapvámot és országspecifikus tarifákat vezet be Trump
Donald Trump bejelentette, hogy az Egyesült Államok április 5-től 10%-os…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >