Új e-kereskedelmi logisztikai központot nyitott a Trans-Sped Nagytarcsán
Új e-kereskedelmi logisztikai raktárbázist nyitott több mint 13 ezer négyzetméteren a Trans-Sped komplex logisztikai szolgáltató Nagytarcsán – közölte a társaság az MTI-vel.

Fotó: trans-sped.hu
Balról: Magyar Koppány logisztikai igazgató; Fülöp Szabolcs ügyvezető; Bátki Sándor operatív ügyvezető helyettes
A közleményben kiemelték, a cég mintegy 450 ezer euró értékben végzett raktártechnológiai beruházást. Az első ügyfelek a Trans-Sped új nagytarcsai raktárcsarnokába 2021 áprilisában már beköltöztek.
A raktárbázis alkalmas a havonta 3000 csomag feletti forgalmat bonyolító e-kereskedők, valamint gyártó- és feldolgozóiparban működő vállalatok raktárlogisztikai kiszolgálására is. Az idei terveik között szerepel a robotizált raktári kiszolgálás indítása.
Fülöp Szabolcs, a Trans-Sped Csoport ügyvezetője a közleményben elmondta, a nagytarcsai raktár erősíti stratégiai céljaikat, a cégcsoport az e-kereskedelemben résztvevő nagyvállalatok logisztikai kihívásaira ad megoldásokat.
Emlékeztetett arra, hogy a Trans-Sped 2020 decemberében 27 százalékos tulajdonrészt vásárolt az e-kereskedelmi logisztika digitalizálásában úttörő startupban, a Webshippyben. A licenszszerződés alapján a Webshippy szoftverére építve tudják az új raktárból az online kereskedelemmel foglalkozó nagyvállalati ügyfelek logisztikai folyamatait megvalósítani.
A nagytarcsai központ jelenleg 50 új munkahelyet teremt, amely reményeik szerint jövőre a duplájára növelhető – írják a közleményben.
A tájékoztatás szerint a debreceni székhelyű cég hosszú távú tervei között kiemelt helyen szerepel az intenzívebb jelenlét a Budapest körüli régióban.
A nyilvános cégadatok szerint a Trans-Sped Logisztikai Szolgálató Központ Kft. 2020. évi nettó árbevétele meghaladta a 20 milliárd forintot, ami több mint 4 százalékos növekedés az előző évhez képest. A társaság tavalyi adózott eredménye 332 millió forintot tett ki, mintegy 19 százalékkal növekedett a 2019. évihez képest. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerzett a Waberer’s a Pannon-Busz-Rent Kft.-ben
A Waberer’s International Nyrt. megjelent a személyszállítási piacon, miután 51…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >