Új e-kereskedelmi logisztikai központot nyitott a Trans-Sped Nagytarcsán
Új e-kereskedelmi logisztikai raktárbázist nyitott több mint 13 ezer négyzetméteren a Trans-Sped komplex logisztikai szolgáltató Nagytarcsán – közölte a társaság az MTI-vel.

Fotó: trans-sped.hu
Balról: Magyar Koppány logisztikai igazgató; Fülöp Szabolcs ügyvezető; Bátki Sándor operatív ügyvezető helyettes
A közleményben kiemelték, a cég mintegy 450 ezer euró értékben végzett raktártechnológiai beruházást. Az első ügyfelek a Trans-Sped új nagytarcsai raktárcsarnokába 2021 áprilisában már beköltöztek.
A raktárbázis alkalmas a havonta 3000 csomag feletti forgalmat bonyolító e-kereskedők, valamint gyártó- és feldolgozóiparban működő vállalatok raktárlogisztikai kiszolgálására is. Az idei terveik között szerepel a robotizált raktári kiszolgálás indítása.
Fülöp Szabolcs, a Trans-Sped Csoport ügyvezetője a közleményben elmondta, a nagytarcsai raktár erősíti stratégiai céljaikat, a cégcsoport az e-kereskedelemben résztvevő nagyvállalatok logisztikai kihívásaira ad megoldásokat.
Emlékeztetett arra, hogy a Trans-Sped 2020 decemberében 27 százalékos tulajdonrészt vásárolt az e-kereskedelmi logisztika digitalizálásában úttörő startupban, a Webshippyben. A licenszszerződés alapján a Webshippy szoftverére építve tudják az új raktárból az online kereskedelemmel foglalkozó nagyvállalati ügyfelek logisztikai folyamatait megvalósítani.
A nagytarcsai központ jelenleg 50 új munkahelyet teremt, amely reményeik szerint jövőre a duplájára növelhető – írják a közleményben.
A tájékoztatás szerint a debreceni székhelyű cég hosszú távú tervei között kiemelt helyen szerepel az intenzívebb jelenlét a Budapest körüli régióban.
A nyilvános cégadatok szerint a Trans-Sped Logisztikai Szolgálató Központ Kft. 2020. évi nettó árbevétele meghaladta a 20 milliárd forintot, ami több mint 4 százalékos növekedés az előző évhez képest. A társaság tavalyi adózott eredménye 332 millió forintot tett ki, mintegy 19 százalékkal növekedett a 2019. évihez képest. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >