Új Dreher-kommunikáció a Szigeten
A Dreher márka az idén bevezetett „többféle komló, több íz, több élmény” üzenetre építő kommunikációjához, valamint a fesztiválozók körében felmerült igényekhez igazította ez évi Szigetes megjelenését. Az aktivitások tervezését és kivitelezést a Human Telex Reklámügynökség végezte.
A brand idén megújult image-kommunikációja – amely arra fókuszál, hogy a Dreher többet ad mind ízében, mind élményben a fogyasztóknak – köszön vissza az ez évi Szigetes megjelenések és aktivitások során.
A márka két központi helyszínen jelenik meg: az egyik a Nagyszínpad előtti tér, ahol a Dreher Pubból nem csak tökéletes rálátás nyílik a legnépszerűbb koncertekre, hanem a fesztiválozók visszajelzéseit figyelembe véve idén innovatív megoldások biztosítják a felhőtlen szórakozást.
„Elég a sorban állásból – mondják joggal a látogatók, így a kedvükért fejlesztésbe kezdtünk. A 2011-es év egyik újdonsága a gyorscsapoló, amelynek révén mindössze 5 másodperc alatt juthatnak hozzá egy korsó sörhöz a vendégek, így a várakozás helyett több idő jut az élményekre. Ugyancsak a fogyasztók kényelmét szolgálja a négy korsó szállítására alkalmas papírtálca. Aki a Sziget Fesztiválra jellemző tömegben több mint két pohárral a kezében próbált már lavírozni, tudhatja, mekkora kihívás az!” – mondta Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
Ugyanakkor a tavalyi sikerre való tekintettel idén újra megnyílt a fesztivál legkülönlegesebb, 50 méter magasra felemelkedő sörözője, a Dreher in the sky. Ennek vendégei garantáltan több élményben részesülnek, hiszen a hideg csapolt sörük kortyolgatása közben az Óbudai-szigetre, illetve Budapestre nyíló fantasztikus panorámában is gyönyörködhetnek. A különleges pillanatot fotó is megörökíti, amelyet a fogyasztók másnap a márka Facebook oldalán el is érhetnek.
A Dreher in the skynak helyet adó, egyben a rendezvény egyetlen karaoke színpadát is biztosító helyszín ugyancsak népszerű a közönség körében. Az innen felengedett óriás héliumos ballon jó tájékozódási pont a Sziget bármely részéről, az asztalokon található egyedi matricák pedig nem csupán segítik az eligazodást, hanem a márkaüzenetet is kreatívan közvetítik a fesztiválozók felé.
„A Dreher megjelenésének tervezése és szervezése, az aktivitások és a helyszínek működésének koordinálása is a feladataink közé tartozik. Már az év elejétől folyt a munka, az elmúlt 2-3 hónap különösen aktívan telt, jelenleg pedig teljes stábbal dolgozunk a helyszínen” – mondta Udvarev-Tóth Rita, a Human Telex Reklámügynökség senior account managere.
Hozzátette: a Sziget területén POS-anyagok biztosítják a márka erőteljes megjelenését. A Dreher Sörgyárak Zrt. fontosnak tartja a felelős alkoholfogyasztást, ezért a fesztivál több helyszínén is hangsúlyosan jelenik meg a vállalat felelős üzenete: „Csak 18 éven felülieknek!”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >