Új disztribúciós központot épített a REWE Magdeburgban
Magdeburg Rothensee ipari és logisztikai központjában új disztribúciós létesítményt nyitott meg a REWE Group három évvel az építkezés megkezdése után.
A német kiskereskedő mintegy 250 millió euró beruházásával építette meg a 49.500 négyzetméteres új épületet, amelyből az északon és keleten található piacokat szolgálja majd ki.
A létesítményben a REWE a Swisslog raktárautomatizációs megoldásait telepítette.
Peter Maly logisztikáért és ellátásilánc-menedzsmentért felelős COO szerint a legmodernebb technológiával felszerelt raktár, az 50%-ban teljesen automatizált a RE D 39 nem csupán a REWE Csoport, de egész Európa egyik legmodernebb logisztikai létesítménye.
Disztribúciós központ
A RE D 39 idővel a REWE keleti és északi régióiban működő kilenc regionális raktárba és 1900 üzletbe szállít majd élelmiszert.
Az új logisztikai központ megrendelői között a REWE mellett a Nahkauf üzletek és a REWE Csoport más kereskedelmi partnerei is megtalálható.
A logisztikai központban 20.000 szárazáru-tétel fér el, és csúcsidőben naponta akár 286 000 csomag is elhagyhatja az elosztóközpontot az 53 árukiadó kapun keresztül.
A vállalat közlése alapján a létesítményben teljes üzembe helyezése után 270 munkavállaló fog dolgozni.
A könnyű és kisméretű áruk csomagolása kézzel történik majd.
Fenntarthatóság
A létesítmény pozitív hatással lesz a REWE Csoport klímacéljára, mivel évente mintegy négymillió kilométernyi szállítási távolságot takarít meg. Ezen túlmenően az épület elnyerte a Német Fenntartható Építészeti Tanács (DGNB) „arany” minősítését.
A létesítményt többszintes szerkezetnek tervezték, hogy korlátozzák a talajfelszín lezárását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >