Új diszkontláncot indít a dán Salling Csoport
BASALT néven nyit új diszkontláncot a dán Salling Csoport, amely a tervek szerint a hagyományos diszkontoknál is 15%-kal alacsonyabb árakat kínál majd. A formátum, mellyel a tervek szerint karácsonyig tíz üzlet nyílik, a költséghatékonyság jegyében kisebb szortimentre és korlátozott nyitvatartási időre épül. Az üzletben az árucikkek raklapokra kerülnek, a bolt az energiatakarékosság érdekében sem hűtött, sem fagyasztott árut nem tart, illetve esténként bezár.
A BASALT-üzletek kínálata elsősorban alapvető FMCG-termékekre – mint tészta, zabpehely, WC-papír, pelenka, fogkrém, tartós tej, liszt és kenyér, valamint alap zöldségek és gyümölcsök – fókuszál. Mennyiségi kedvezmények helyett itt a mindennapos rögzített alacsony árak dominálnak, hiszen a cikkelemek 80%-a 2,69 eurónál kevesebbe kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >2024-ben 500 gyakornoki állást kínál a brit ALDI
Az ALDI idén több mint 500 új gyakornokkal kívánja tovább…
Tovább olvasom >A Lidl spanyolországi üzleteinek száma jövőre meghaladja a 700-at
Az infláció és a csökkenő jövedelmezőség ellenére a Lidl továbbra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >