Új diszkontláncot indít a dán Salling Csoport
BASALT néven nyit új diszkontláncot a dán Salling Csoport, amely a tervek szerint a hagyományos diszkontoknál is 15%-kal alacsonyabb árakat kínál majd. A formátum, mellyel a tervek szerint karácsonyig tíz üzlet nyílik, a költséghatékonyság jegyében kisebb szortimentre és korlátozott nyitvatartási időre épül. Az üzletben az árucikkek raklapokra kerülnek, a bolt az energiatakarékosság érdekében sem hűtött, sem fagyasztott árut nem tart, illetve esténként bezár.
A BASALT-üzletek kínálata elsősorban alapvető FMCG-termékekre – mint tészta, zabpehely, WC-papír, pelenka, fogkrém, tartós tej, liszt és kenyér, valamint alap zöldségek és gyümölcsök – fókuszál. Mennyiségi kedvezmények helyett itt a mindennapos rögzített alacsony árak dominálnak, hiszen a cikkelemek 80%-a 2,69 eurónál kevesebbe kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >2024-ben 500 gyakornoki állást kínál a brit ALDI
Az ALDI idén több mint 500 új gyakornokkal kívánja tovább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma lép életbe a gyógyszerekre vonatkozó önkéntes árkorlátozás
A kormány a lakosság, kiemelten a családok és a nyugdíjasok…
Tovább olvasom >Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >