Új digitális munkáltatói márkaépítési kampányt indít a Henkel
A Henkel átalakítja munkáltatói kommunikációját, és a megújult karrier weboldala mellett digitális munkáltatói márkaépítési kampányt is indít, „Dare to make an impact?” („Mersz hatást gyakorolni?”) mottóval. A kampányt a berlini RCKT kommunikációs ügynökséggel közösen dolgozták ki. Világszerte 79 országban kerül bevezetésre, és főként az online térben lesz elérhető.
A kampány elsősorban a Z-generációt és a digitális tehetségeket célozza, így elősorban online és a közösségi médiában fut.
– Valós történetekkel, közvetlenül és személyesen szeretnénk a fiatalokat megszólítani. E generáció tagjai olyan hiteles munkáltatót keresnek, aki olyannak fogadja el őket, amilyenek, és a személyes fejlődésükben is támogatja őket – bizalomteljes légkör, befogadó vezetés és jelentőségteljes projektek révén – hangsúlyozta Elizabeth Schauman, a Henkel munkáltatói hírnevének globális vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
A 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal
Továbbra is a ténylegesnél jóval magasabb inflációt érzékelnek a fiatalok…
Tovább olvasom >Komoly eltérések vannak a huszonévesek megtakarítása között
A fiatalok kevesebb mint felének, 45 százalékának egyáltalán nincs megtakarítása.…
Tovább olvasom >Nélkülöző gyerekek sportolását támogatja a Persil idei kampány
A „Persil a gyerekekért” program célja, hogy felhívja a figyelmet…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >