Új digitális munkáltatói márkaépítési kampányt indít a Henkel
A Henkel átalakítja munkáltatói kommunikációját, és a megújult karrier weboldala mellett digitális munkáltatói márkaépítési kampányt is indít, „Dare to make an impact?” („Mersz hatást gyakorolni?”) mottóval. A kampányt a berlini RCKT kommunikációs ügynökséggel közösen dolgozták ki. Világszerte 79 országban kerül bevezetésre, és főként az online térben lesz elérhető.
A kampány elsősorban a Z-generációt és a digitális tehetségeket célozza, így elősorban online és a közösségi médiában fut.
– Valós történetekkel, közvetlenül és személyesen szeretnénk a fiatalokat megszólítani. E generáció tagjai olyan hiteles munkáltatót keresnek, aki olyannak fogadja el őket, amilyenek, és a személyes fejlődésükben is támogatja őket – bizalomteljes légkör, befogadó vezetés és jelentőségteljes projektek révén – hangsúlyozta Elizabeth Schauman, a Henkel munkáltatói hírnevének globális vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Meredeken ível felfelé a luxusórapiac: már a Z-generáció körében is egyre népszerűbbek a különleges darabok
A prémium és luxusórák iránti kereslet világszerte jelentős növekedést mutat…
Tovább olvasom >Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
A Z generációs fiatalok körében szinte mindenki használja a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >