Új digitális megoldással csökkenti az élelmiszerpazarlást az Albert Heijn
A holland Albert Heijn szupermarketlánc új kezdeményezést indított „Laatste Kans Koopjes” (Utolsó Esély Akció) néven, amely négy korábbi élelmiszerpazarlás elleni programot egyesít.
Az akciós termékek mostantól az üzletlánc mobilalkalmazásában is láthatók és akár 70%-os kedvezménnyel megvásárolhatók. A rendszer az adatokat felhasználva valós időben mutatja, hány leértékelt termék érhető el az adott üzletben, és hogy azokra mekkora kedvezmény vonatkozik – minél közelebb van a lejárati dátum, annál nagyobb az árengedmény.
A programban integrált négy elem között megtalálható a dinamikus árazás, az előző napi kenyér és pékáru, valamint a gyümölcs- és zöldségtasakok értékesítése. Az üzletekben az akcióba bevont termékeket a könnyű felismerhetőség érdekében matricával jelölik.
Az Albert Heijn azt reméli, hogy a kezdeményezés eredményeképpen 25%-kal több terméket lesz képes értékesíteni, és hogy 2030-ra a 2016-os szinthez képest 50%-kal mérsékli az élelmiszerpazarlás mértékét.
Kapcsolódó cikkeink
Az első 100 nap, akár 70% kedvezmény – és 16,6 tonna megmentett élelmiszer!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid húst vezet be a Colruyt is Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stratégiai irányváltás: kilép az Everest és Epic Partners beszerzési szövetségekből a Jumbo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan induljunk el, ha még nem vagyunk jelen az internetes kereskedelemben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Svédasztal az iskolákban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >