Új diétás Pepsi
Az aszpartámmal édesített Pepsi kóla hamarosan eltűnik a boltok polcairól, mivel a cég átáll egy szukralóz alapú receptre. Ugyanakkor a PepsiCo bejelentette, hogy az eredeti diétás recept rajongói továbbra is elérhetik kedvenc italukat, ám a receptcsere után az aszpartámmal készült üdítők csak online lesznek megvásárolhatók.
A recept változásának oka, hogy a két mesterséges édesítő közül a szukralóz ára az elmúlt 18 hónapban drasztikusan csökkent az Egyesült Államokban. A PepsiCo második negyedéves bevétele mintegy 1,98 milliárd dollár volt, és ezt a mértéket a cég az év végéig tovább szeretné növelni.
Kapcsolódó cikkeink
Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >