Új diétás Pepsi
Az aszpartámmal édesített Pepsi kóla hamarosan eltűnik a boltok polcairól, mivel a cég átáll egy szukralóz alapú receptre. Ugyanakkor a PepsiCo bejelentette, hogy az eredeti diétás recept rajongói továbbra is elérhetik kedvenc italukat, ám a receptcsere után az aszpartámmal készült üdítők csak online lesznek megvásárolhatók.
A recept változásának oka, hogy a két mesterséges édesítő közül a szukralóz ára az elmúlt 18 hónapban drasztikusan csökkent az Egyesült Államokban. A PepsiCo második negyedéves bevétele mintegy 1,98 milliárd dollár volt, és ezt a mértéket a cég az év végéig tovább szeretné növelni.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >A Szentkirályi hazahozta Magyarországra a Pepsi-termékek gyártását
Dobó Kata színész-rendező volt a házigazdája annak az eseménynek, ahol…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >