Új diétás Pepsi
Az aszpartámmal édesített Pepsi kóla hamarosan eltűnik a boltok polcairól, mivel a cég átáll egy szukralóz alapú receptre. Ugyanakkor a PepsiCo bejelentette, hogy az eredeti diétás recept rajongói továbbra is elérhetik kedvenc italukat, ám a receptcsere után az aszpartámmal készült üdítők csak online lesznek megvásárolhatók.
A recept változásának oka, hogy a két mesterséges édesítő közül a szukralóz ára az elmúlt 18 hónapban drasztikusan csökkent az Egyesült Államokban. A PepsiCo második negyedéves bevétele mintegy 1,98 milliárd dollár volt, és ezt a mértéket a cég az év végéig tovább szeretné növelni.
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >