Új Declan Rice kampánnyal népszerűsíti a Müller a rizsfehérjét az Egyesült Királyságban
Folytatódik a Müller és a futballsztár Declan Rice együttműködése az Egyesült Királyságban, melynek keretében a Müller a „Rice, Rice Baby” kampány újabb hullámával népszerűsíti a rizsfehérjében gazdag „Rice Protein” termékét és igyekszik a kategória növekedését előmozdítani.
A hétszámjegyű összegből indított kampány, mely június 3-án kezdődött, egy korábbi, 2022 novemberében indított és Vanilla Ice ikonikus 90-es évekbeli slágerét átdolgozó kampányra épít.
A tejipari vállalat szerint ez a kampány és együttműködés kulcsszerepet játszott a Müller Rice értékforgalmának 9%-os növekedésében az elmúlt évben.
Az új kampány középpontjában a márka „Rice Protein” terméke áll, amely dobozonként 13 g fehérjét tartalmaz, ami több mint kétszerese a hagyományos „Müller Rice” termékcsalád fehérjetartalmának.
Az új reklámokban Declan Rice különböző helyzetekben lesz látható, például amikor egyedül emel fel egy kanapét, bemutatva, hogyan segíti a termék a focistát abban, hogy a legtöbbet hozza ki egy napjából.
A kampányban kültéri reklámok – így egy speciális, még ebben a hónapban bemutatásra kerülő óriásplakát –, valamint digitális hirdetések, podcast-szponzoráció és online videók is helyet kapnak, amelyek a termék ismertségét és a fogyasztók elkötelezettségét a közösségi médiában hivatottak növelni.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >20 millió fontos beruházással kezd helyi gyártásba az Ehrmann az Egyesült Királyságban
Az Ehrmann német tejipari vállalat 20 millió fontos (kb. 27,1…
Tovább olvasom >A Kneipp visszahívja a Müller áruházakban forgalmazott „Lebensfreude” aromás tusfürdőt
A fogyasztók védelme érdekében a Kneipp visszahívja az Aroma-Pflegedusche Lebensfreude…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csatlakozott a Knuspr a svájci Markant hálózathoz
Az európai kizárólag online forgalmazó élelmiszer-kereskedők közül a németországi Knuspr…
Tovább olvasom >November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Újabb pályázat segíti az élelmiszer-feldolgozást: húszmilliárd forintos keret nyílik ősszel
Az itthon megtermelt mezőgazdasági alapanyag minél nagyobb arányú, hatékonyabb és…
Tovább olvasom >