Új Declan Rice kampánnyal népszerűsíti a Müller a rizsfehérjét az Egyesült Királyságban
Folytatódik a Müller és a futballsztár Declan Rice együttműködése az Egyesült Királyságban, melynek keretében a Müller a „Rice, Rice Baby” kampány újabb hullámával népszerűsíti a rizsfehérjében gazdag „Rice Protein” termékét és igyekszik a kategória növekedését előmozdítani.
A hétszámjegyű összegből indított kampány, mely június 3-án kezdődött, egy korábbi, 2022 novemberében indított és Vanilla Ice ikonikus 90-es évekbeli slágerét átdolgozó kampányra épít.
A tejipari vállalat szerint ez a kampány és együttműködés kulcsszerepet játszott a Müller Rice értékforgalmának 9%-os növekedésében az elmúlt évben.
Az új kampány középpontjában a márka „Rice Protein” terméke áll, amely dobozonként 13 g fehérjét tartalmaz, ami több mint kétszerese a hagyományos „Müller Rice” termékcsalád fehérjetartalmának.
Az új reklámokban Declan Rice különböző helyzetekben lesz látható, például amikor egyedül emel fel egy kanapét, bemutatva, hogyan segíti a termék a focistát abban, hogy a legtöbbet hozza ki egy napjából.
A kampányban kültéri reklámok – így egy speciális, még ebben a hónapban bemutatásra kerülő óriásplakát –, valamint digitális hirdetések, podcast-szponzoráció és online videók is helyet kapnak, amelyek a termék ismertségét és a fogyasztók elkötelezettségét a közösségi médiában hivatottak növelni.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >