Új Declan Rice kampánnyal népszerűsíti a Müller a rizsfehérjét az Egyesült Királyságban
Folytatódik a Müller és a futballsztár Declan Rice együttműködése az Egyesült Királyságban, melynek keretében a Müller a „Rice, Rice Baby” kampány újabb hullámával népszerűsíti a rizsfehérjében gazdag „Rice Protein” termékét és igyekszik a kategória növekedését előmozdítani.
A hétszámjegyű összegből indított kampány, mely június 3-án kezdődött, egy korábbi, 2022 novemberében indított és Vanilla Ice ikonikus 90-es évekbeli slágerét átdolgozó kampányra épít.
A tejipari vállalat szerint ez a kampány és együttműködés kulcsszerepet játszott a Müller Rice értékforgalmának 9%-os növekedésében az elmúlt évben.
Az új kampány középpontjában a márka „Rice Protein” terméke áll, amely dobozonként 13 g fehérjét tartalmaz, ami több mint kétszerese a hagyományos „Müller Rice” termékcsalád fehérjetartalmának.
Az új reklámokban Declan Rice különböző helyzetekben lesz látható, például amikor egyedül emel fel egy kanapét, bemutatva, hogyan segíti a termék a focistát abban, hogy a legtöbbet hozza ki egy napjából.
A kampányban kültéri reklámok – így egy speciális, még ebben a hónapban bemutatásra kerülő óriásplakát –, valamint digitális hirdetések, podcast-szponzoráció és online videók is helyet kapnak, amelyek a termék ismertségét és a fogyasztók elkötelezettségét a közösségi médiában hivatottak növelni.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >