Új Declan Rice kampánnyal népszerűsíti a Müller a rizsfehérjét az Egyesült Királyságban
Folytatódik a Müller és a futballsztár Declan Rice együttműködése az Egyesült Királyságban, melynek keretében a Müller a „Rice, Rice Baby” kampány újabb hullámával népszerűsíti a rizsfehérjében gazdag „Rice Protein” termékét és igyekszik a kategória növekedését előmozdítani.
A hétszámjegyű összegből indított kampány, mely június 3-án kezdődött, egy korábbi, 2022 novemberében indított és Vanilla Ice ikonikus 90-es évekbeli slágerét átdolgozó kampányra épít.
A tejipari vállalat szerint ez a kampány és együttműködés kulcsszerepet játszott a Müller Rice értékforgalmának 9%-os növekedésében az elmúlt évben.
Az új kampány középpontjában a márka „Rice Protein” terméke áll, amely dobozonként 13 g fehérjét tartalmaz, ami több mint kétszerese a hagyományos „Müller Rice” termékcsalád fehérjetartalmának.
Az új reklámokban Declan Rice különböző helyzetekben lesz látható, például amikor egyedül emel fel egy kanapét, bemutatva, hogyan segíti a termék a focistát abban, hogy a legtöbbet hozza ki egy napjából.
A kampányban kültéri reklámok – így egy speciális, még ebben a hónapban bemutatásra kerülő óriásplakát –, valamint digitális hirdetések, podcast-szponzoráció és online videók is helyet kapnak, amelyek a termék ismertségét és a fogyasztók elkötelezettségét a közösségi médiában hivatottak növelni.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >