Új Declan Rice kampánnyal népszerűsíti a Müller a rizsfehérjét az Egyesült Királyságban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 06. 11. 09:36

Folytatódik a Müller és a futballsztár Declan Rice együttműködése az Egyesült Királyságban, melynek keretében a Müller a „Rice, Rice Baby” kampány újabb hullámával népszerűsíti a rizsfehérjében gazdag „Rice Protein” termékét és igyekszik a kategória növekedését előmozdítani.

A hétszámjegyű összegből indított kampány, mely június 3-án kezdődött, egy korábbi, 2022 novemberében indított és Vanilla Ice ikonikus 90-es évekbeli slágerét átdolgozó kampányra épít.

A tejipari vállalat szerint ez a kampány és együttműködés kulcsszerepet játszott a Müller Rice értékforgalmának 9%-os növekedésében az elmúlt évben.

Az új kampány középpontjában a márka „Rice Protein” terméke áll, amely dobozonként 13 g fehérjét tartalmaz, ami több mint kétszerese a hagyományos „Müller Rice” termékcsalád fehérjetartalmának.

Az új reklámokban Declan Rice különböző helyzetekben lesz látható, például amikor egyedül emel fel egy kanapét, bemutatva, hogyan segíti a termék a focistát abban, hogy a legtöbbet hozza ki egy napjából.

A kampányban kültéri reklámok – így egy speciális, még ebben a hónapban bemutatásra kerülő óriásplakát –, valamint digitális hirdetések, podcast-szponzoráció és online videók is helyet kapnak, amelyek a termék ismertségét és a fogyasztók elkötelezettségét a közösségi médiában hivatottak növelni.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink