Új csomagolást vezet be a Carlsberg
A dán sörgyártó Carlsberg, a világon elsőként, vezeti be új, „snap pack” névre hallgató csomagolását: a multipackokban a sörösdobozokat a korábban őket körülölelő műanyag fólia helyett speciális ragasztó tartja össze. A vállalat szerint az új csomagolási eljárással globálisan évi több mint 1200 tonnányi – azaz mintegy 60 millió nejlonzacskónyi – műanyag hulladék „spórolható meg”.
A Snap Pack szeptember 10-én az Egyesült Királyságban működő Tesco-üzletekben debütál, majd szeptember végén további európai országokban is megjelenik. A várakozások szerint Dániában 2019 elejétől lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság a söripart is elérte
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Évente több mint 600 tonna műanyaghulladék spórolható meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új stratégiát jelentett be a Heineken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >XXI. Európai Kereskedelem Napja – Új koncepcióra és a partnerség erősítésére van szükség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

