Új csomagolást vezet be a Carlsberg
A dán sörgyártó Carlsberg, a világon elsőként, vezeti be új, „snap pack” névre hallgató csomagolását: a multipackokban a sörösdobozokat a korábban őket körülölelő műanyag fólia helyett speciális ragasztó tartja össze. A vállalat szerint az új csomagolási eljárással globálisan évi több mint 1200 tonnányi – azaz mintegy 60 millió nejlonzacskónyi – műanyag hulladék „spórolható meg”.
A Snap Pack szeptember 10-én az Egyesült Királyságban működő Tesco-üzletekben debütál, majd szeptember végén további európai országokban is megjelenik. A várakozások szerint Dániában 2019 elejétől lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Szeretik a britek az alacsony alkoholtartalmú sört
Friss adatok szerint az Egyesült Királyság lett az egyik leggyorsabban…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >A Carlsberg féléves bevétele 2,6 százalékkal nőtt
A Carlsberg dán sörgyár bevétele és működési eredménye is nőtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >