Új csomagolást vezet be a Carlsberg
A dán sörgyártó Carlsberg, a világon elsőként, vezeti be új, „snap pack” névre hallgató csomagolását: a multipackokban a sörösdobozokat a korábban őket körülölelő műanyag fólia helyett speciális ragasztó tartja össze. A vállalat szerint az új csomagolási eljárással globálisan évi több mint 1200 tonnányi – azaz mintegy 60 millió nejlonzacskónyi – műanyag hulladék „spórolható meg”.
A Snap Pack szeptember 10-én az Egyesült Királyságban működő Tesco-üzletekben debütál, majd szeptember végén további európai országokban is megjelenik. A várakozások szerint Dániában 2019 elejétől lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Szeretik a britek az alacsony alkoholtartalmú sört
Friss adatok szerint az Egyesült Királyság lett az egyik leggyorsabban…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >A Carlsberg féléves bevétele 2,6 százalékkal nőtt
A Carlsberg dán sörgyár bevétele és működési eredménye is nőtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >