Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 07. 11. 11:40

Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a Karát és a Dárdás. A közönségkedvenc felvágottak arculatváltásának célja, hogy a diszkontlánc lépést tartson a változó fogyasztói igényekkel és a fiatalabb generációk számára is vonzó alternatívákat kínáljon. A friss megjelenés is azt a magas minőséget tükrözi, amit a csomagolás rejt.

PENNY KARÁT

Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a Karát és a Dárdás. A közönségkedvenc felvágottak arculatváltásának célja, hogy a diszkontlánc lépést tartson a változó fogyasztói igényekkel és a fiatalabb generációk számára is vonzó alternatívákat kínáljon. A friss megjelenés is azt a magas minőséget tükrözi, amit a csomagolás rejt.

Modern üzletekben szívesebben vásárolnak a magyarok

Az elmúlt időszakban a PENNY összes magyarországi üzlete megújult, ezzel párhuzamosan pedig számos sajátmárkás termék esett át teljes arculatváltáson. A diszkontlánc legutóbbi felmérései szerint hazánkban is egyre nagyobb az igény a modern és fenntartható üzletekre, az egészséges, ugyanakkor megfizethető élelmiszerekre, nem utolsó sorban pedig az ízléses csomagolásra. Ezeket a fogyasztói elvárásokat szem előtt tartva újultak meg a Sissy tejtermékek, a Salty sós ropogtatnivalók, majd a két legnépszerűbb felvágott termékcsalád, a Karát és a Dárdás. Mostantól a hűtőpultok is a modernizált PENNY üzletek megjelenését tükrözik, a csomagolás pedig továbbra is a már megszokott minőséget és ízeket, a jól bevált receptúra szerint készült húskészítményeket rejti. 

Megújult köntösben a PENNY közkedvelt termékei

A PENNY Magyarország tapasztalatai alapján az utóbbi időben a legkeresettebb felvágottak a lángolt kolbászok, a baromfi párizsik, valamint a különböző szalámik és virslik, így ezek a termékek kiemelt figyelmet kaptak a megújulás során. A több mint 150 terméket számláló Karát és a Dárdás márkák különböző pozíciókat foglalnak el a piacon: a Karát prémium minőséget képvisel, a Dárdás portfóliója pedig pénztárcabarát árucikkeket tartalmaz, így minden vásárló megtalálja a számára legkedvezőbb opciót.

A minőséget nem csak a csomagolás tükrözi

Az elmúlt években a PENNY termékek számos elismerésben részesültek, legyen szó akár vaktesztekről, akár szakmai díjakról, vagy éppen az Év Sajátmárkás Terméke díjról, melyet 2023-ban a Karát Prágai Minőségi Sonkának ítéltek.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink