Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a Karát és a Dárdás. A közönségkedvenc felvágottak arculatváltásának célja, hogy a diszkontlánc lépést tartson a változó fogyasztói igényekkel és a fiatalabb generációk számára is vonzó alternatívákat kínáljon. A friss megjelenés is azt a magas minőséget tükrözi, amit a csomagolás rejt.

PENNY KARÁT
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a Karát és a Dárdás. A közönségkedvenc felvágottak arculatváltásának célja, hogy a diszkontlánc lépést tartson a változó fogyasztói igényekkel és a fiatalabb generációk számára is vonzó alternatívákat kínáljon. A friss megjelenés is azt a magas minőséget tükrözi, amit a csomagolás rejt.
Modern üzletekben szívesebben vásárolnak a magyarok
Az elmúlt időszakban a PENNY összes magyarországi üzlete megújult, ezzel párhuzamosan pedig számos sajátmárkás termék esett át teljes arculatváltáson. A diszkontlánc legutóbbi felmérései szerint hazánkban is egyre nagyobb az igény a modern és fenntartható üzletekre, az egészséges, ugyanakkor megfizethető élelmiszerekre, nem utolsó sorban pedig az ízléses csomagolásra. Ezeket a fogyasztói elvárásokat szem előtt tartva újultak meg a Sissy tejtermékek, a Salty sós ropogtatnivalók, majd a két legnépszerűbb felvágott termékcsalád, a Karát és a Dárdás. Mostantól a hűtőpultok is a modernizált PENNY üzletek megjelenését tükrözik, a csomagolás pedig továbbra is a már megszokott minőséget és ízeket, a jól bevált receptúra szerint készült húskészítményeket rejti.
Megújult köntösben a PENNY közkedvelt termékei
A PENNY Magyarország tapasztalatai alapján az utóbbi időben a legkeresettebb felvágottak a lángolt kolbászok, a baromfi párizsik, valamint a különböző szalámik és virslik, így ezek a termékek kiemelt figyelmet kaptak a megújulás során. A több mint 150 terméket számláló Karát és a Dárdás márkák különböző pozíciókat foglalnak el a piacon: a Karát prémium minőséget képvisel, a Dárdás portfóliója pedig pénztárcabarát árucikkeket tartalmaz, így minden vásárló megtalálja a számára legkedvezőbb opciót.
A minőséget nem csak a csomagolás tükrözi
Az elmúlt években a PENNY termékek számos elismerésben részesültek, legyen szó akár vaktesztekről, akár szakmai díjakról, vagy éppen az Év Sajátmárkás Terméke díjról, melyet 2023-ban a Karát Prágai Minőségi Sonkának ítéltek.
Kapcsolódó cikkeink
Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >