Új csomagolást kapnak a „boldog csirkék” a Colruyt Group üzleteiben
Újabb lépést tett a Colruyt Group az állatjóléti szempontból előnyösebb tartástechnológiában nevelt csirkehús népszerűsítéséért: megújult csomagolással teszi e termékeket a vásárlók számára könnyebben felismerhetővé.
A”Kip van Eigen Bodem/Poulet De Notre Terroir” megjelölés mostantól a helyi termelőktől származó, fenntarthatóbb módon nevelt baromfit jelöli a Colruyt, Okay és Spar üzletekben – számolt be a belga Retail Detail.
Jelenleg a kínálat közel egyharmada felel meg a szigorú európai Better Chicken Commitment (BCC) állatjóléti követelményeknek, és a vásárlók körében is egyre népszerűbb ez a termékvonal. A Colruyt Group mindössze mintegy 15 helyi gazdával működik együtt, akik a közelmúltban szövetkezetbe tömörültek a fenntartható gazdálkodás érdekében.
Ahogy Gunther Uyttenhove, a Colruyt Group Fine Food igazgatója fogalmazott, a kereskedő úttörő szerepet vállalt a „boldog csirke” piacon, és most még a korábbiaknál is hangsúlyosabban áll ki mellette. A Colruyt Group szeretné elérni, hogy a jövőben valamennyi, üzleteiben árusított friss és fagyasztott saját márkás csirkehús megfeleljen a BCC-kritériumoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Nyilvános konzultációt indít az Európai Bizottság az uniós állatjóléti jogszabályok korszerűsítéséről
A mezőgazdasági termelés céljából tartott állatok jólétére vonatkozó uniós szabályozás…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Elkészült a nyugdíjasok élelmiszer-utalványáról szóló rendelet tervezete
Elkészült a nyugdíjasoknak járó, 30 ezer forint értékű élelmiszer-utalványról szóló…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >