Új csomagolást kapnak a „boldog csirkék” a Colruyt Group üzleteiben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 05. 09. 09:49

Újabb lépést tett a Colruyt Group az állatjóléti szempontból előnyösebb tartástechnológiában nevelt csirkehús népszerűsítéséért: megújult csomagolással teszi e termékeket a vásárlók számára könnyebben felismerhetővé.

A”Kip van Eigen Bodem/Poulet De Notre Terroir” megjelölés mostantól a helyi termelőktől származó, fenntarthatóbb módon nevelt baromfit jelöli a Colruyt, Okay és Spar üzletekben – számolt be a belga Retail Detail.

Jelenleg a kínálat közel egyharmada felel meg a szigorú európai Better Chicken Commitment (BCC) állatjóléti követelményeknek, és a vásárlók körében is egyre népszerűbb ez a termékvonal. A Colruyt Group mindössze mintegy 15 helyi gazdával működik együtt, akik a közelmúltban szövetkezetbe tömörültek a fenntartható gazdálkodás érdekében.

Ahogy Gunther Uyttenhove, a Colruyt Group Fine Food igazgatója fogalmazott, a kereskedő úttörő szerepet vállalt a „boldog csirke” piacon, és most még a korábbiaknál is hangsúlyosabban áll ki mellette. A Colruyt Group szeretné elérni, hogy a jövőben valamennyi, üzleteiben árusított friss és fagyasztott saját márkás csirkehús megfeleljen a BCC-kritériumoknak.

Kapcsolódó cikkeink