Új csomagolással ünnepli a Heineken 150. évfordulóját
A Heineken 150. évfordulója alkalmából új, limitált kiadású csomagolást mutatott be, amelyen a „Heineken” márkanév új formában „He150ken”-ként szerepel.
Az új csomagolás az évforduló alkalmából indított szélesebb körű kampány részét képezi, amely a söróriás szerint „megmutatja, hogy a márkát nem érdekli, hogyan isszák, nevezik vagy írják a fogyasztók, amíg jól érzik magukat vele, így vagy úgy”.
TV-kampány
A Le Pub reklámügynökség által készített új tévéreklám azt mutatja be, mennyire eltérő módon kapcsolódnak a fogyasztók az italmárkához – a Heineken logójának helytelenül betűzött tetoválásától kezdve a sör felszolgálásának a világ különböző pontjain megszokott számos módozatáig.
– Nem számít, fogyasztóink hogyan nevezik vagy írják a nevünket, és az sem, hogyan isszák a Heinekent”
– nyilatkozta Bram Westenbrink, a Heineken Brand globális vezetője.
– Az elmúlt 150 év során megtanultuk, az hogy jól érezzük magunkat, nem ezektől függ, hanem azoktól a körülményektől, helyszínektől és emberektől, amelyek között, ahol és akikkel együtt sörözhetünk. Az, hogy hogyan szórakozunk, bár megváltozott, és abban a 192 országban, ahol a márkával jelen vagyunk, más és más, a szórakozásra az igény változatlan, akárcsak a sörünkre.”
Közösségi média
A vállalat a közösségi médiában a márkanév helyesírásával is eljátszott – írta azt „Ainechen”-ként, „Hekkenen”-ként és „Ainekan”-ként –, amivel azt üzente „Nem számít, hogy mondod. Igyunk az elmúlt 150 évre és arra, hogy jól szórakoztunk!”
Emellett a holland márka Dr. Chris Brauerrel, a londoni Goldsmiths Egyetem humán viselkedéskutatójával együttműködve kifejlesztette a Heineken Good Times Indexet, amely azokat „körülményeket vizsgálja, amelyek megléte szükséges ahhoz, hogy a fogyasztók igazán jól érezzék magukat” – közölte a márka.
Kapcsolódó cikkeink
Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >