Új csomagolással ünnepli a Heineken 150. évfordulóját
A Heineken 150. évfordulója alkalmából új, limitált kiadású csomagolást mutatott be, amelyen a „Heineken” márkanév új formában „He150ken”-ként szerepel.
Az új csomagolás az évforduló alkalmából indított szélesebb körű kampány részét képezi, amely a söróriás szerint „megmutatja, hogy a márkát nem érdekli, hogyan isszák, nevezik vagy írják a fogyasztók, amíg jól érzik magukat vele, így vagy úgy”.
TV-kampány
A Le Pub reklámügynökség által készített új tévéreklám azt mutatja be, mennyire eltérő módon kapcsolódnak a fogyasztók az italmárkához – a Heineken logójának helytelenül betűzött tetoválásától kezdve a sör felszolgálásának a világ különböző pontjain megszokott számos módozatáig.
– Nem számít, fogyasztóink hogyan nevezik vagy írják a nevünket, és az sem, hogyan isszák a Heinekent”
– nyilatkozta Bram Westenbrink, a Heineken Brand globális vezetője.
– Az elmúlt 150 év során megtanultuk, az hogy jól érezzük magunkat, nem ezektől függ, hanem azoktól a körülményektől, helyszínektől és emberektől, amelyek között, ahol és akikkel együtt sörözhetünk. Az, hogy hogyan szórakozunk, bár megváltozott, és abban a 192 országban, ahol a márkával jelen vagyunk, más és más, a szórakozásra az igény változatlan, akárcsak a sörünkre.”
Közösségi média
A vállalat a közösségi médiában a márkanév helyesírásával is eljátszott – írta azt „Ainechen”-ként, „Hekkenen”-ként és „Ainekan”-ként –, amivel azt üzente „Nem számít, hogy mondod. Igyunk az elmúlt 150 évre és arra, hogy jól szórakoztunk!”
Emellett a holland márka Dr. Chris Brauerrel, a londoni Goldsmiths Egyetem humán viselkedéskutatójával együttműködve kifejlesztette a Heineken Good Times Indexet, amely azokat „körülményeket vizsgálja, amelyek megléte szükséges ahhoz, hogy a fogyasztók igazán jól érezzék magukat” – közölte a márka.
Kapcsolódó cikkeink
Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >