Új csomagolással ünnepli a Heineken 150. évfordulóját
A Heineken 150. évfordulója alkalmából új, limitált kiadású csomagolást mutatott be, amelyen a „Heineken” márkanév új formában „He150ken”-ként szerepel.
Az új csomagolás az évforduló alkalmából indított szélesebb körű kampány részét képezi, amely a söróriás szerint „megmutatja, hogy a márkát nem érdekli, hogyan isszák, nevezik vagy írják a fogyasztók, amíg jól érzik magukat vele, így vagy úgy”.
TV-kampány
A Le Pub reklámügynökség által készített új tévéreklám azt mutatja be, mennyire eltérő módon kapcsolódnak a fogyasztók az italmárkához – a Heineken logójának helytelenül betűzött tetoválásától kezdve a sör felszolgálásának a világ különböző pontjain megszokott számos módozatáig.
– Nem számít, fogyasztóink hogyan nevezik vagy írják a nevünket, és az sem, hogyan isszák a Heinekent”
– nyilatkozta Bram Westenbrink, a Heineken Brand globális vezetője.
– Az elmúlt 150 év során megtanultuk, az hogy jól érezzük magunkat, nem ezektől függ, hanem azoktól a körülményektől, helyszínektől és emberektől, amelyek között, ahol és akikkel együtt sörözhetünk. Az, hogy hogyan szórakozunk, bár megváltozott, és abban a 192 országban, ahol a márkával jelen vagyunk, más és más, a szórakozásra az igény változatlan, akárcsak a sörünkre.”
Közösségi média
A vállalat a közösségi médiában a márkanév helyesírásával is eljátszott – írta azt „Ainechen”-ként, „Hekkenen”-ként és „Ainekan”-ként –, amivel azt üzente „Nem számít, hogy mondod. Igyunk az elmúlt 150 évre és arra, hogy jól szórakoztunk!”
Emellett a holland márka Dr. Chris Brauerrel, a londoni Goldsmiths Egyetem humán viselkedéskutatójával együttműködve kifejlesztette a Heineken Good Times Indexet, amely azokat „körülményeket vizsgálja, amelyek megléte szükséges ahhoz, hogy a fogyasztók igazán jól érezzék magukat” – közölte a márka.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >