Új csomagolási megoldások a Smurfit Kappától
Piacra dobta eBottle csomagolását a Smurfit Kappa. Az új csomagolási megoldás az online italpiacra készült.
Az eBottle-sorozat fenntartható megoldás akár a különálló, akár a multipack-termékek esetében.
Az alkoholos italok online eladási aránya 34%-kal emelkedett Európában a járvány kitörése óta, így egyre nagyobb az igény a fenntartható, tartós és vásárlóbarát csomagolási megoldásokra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Készlethiány és sztrájk miatt nőhet a banán, a csoki és az alkohol ára
A keleti és az Öböl-menti kikötőkben dolgozó part menti munkások…
Tovább olvasom >Alkoholfogyasztási szokások átalakulása: előretörnek az alkoholmentes italok és a prémium termékek
Az alkoholfogyasztás világszerte jelentős változáson megy keresztül, különösen a fiatalabb…
Tovább olvasom >Tudjuk, hogyan ittak a fiatalok idén nyáron: a fair játék, felelős italozás jegyében
Van persze, aki szerint „kismértékben gyógyszer, nagymértékben orvosság”, vagy aki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >