Új csomagolási megoldások a Smurfit Kappától
Piacra dobta eBottle csomagolását a Smurfit Kappa. Az új csomagolási megoldás az online italpiacra készült.

eBottle az online alkoholrendelésekért
Az eBottle-sorozat fenntartható megoldás akár a különálló, akár a multipack-termékek esetében.
Az alkoholos italok online eladási aránya 34%-kal emelkedett Európában a járvány kitörése óta, így egyre nagyobb az igény a fenntartható, tartós és vásárlóbarát csomagolási megoldásokra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új vámtarifaszám alá kerül két különleges élelmiszeripari termék
2025. június 19-én jelentek meg az Európai Bizottság új végrehajtási…
Tovább olvasom >Vámmentességet kapott több francia konyakmárka Kínában, de nem mindenki örül
Szombattól életbe lépett Kínában az Európai Unióból származó brandy-importra kivetett,…
Tovább olvasom >WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >