Új csomagolási megoldások a Smurfit Kappától
Piacra dobta eBottle csomagolását a Smurfit Kappa. Az új csomagolási megoldás az online italpiacra készült.
Az eBottle-sorozat fenntartható megoldás akár a különálló, akár a multipack-termékek esetében.
Az alkoholos italok online eladási aránya 34%-kal emelkedett Európában a járvány kitörése óta, így egyre nagyobb az igény a fenntartható, tartós és vásárlóbarát csomagolási megoldásokra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >A prémium italfogyasztás jövője: kevesebb, de jobb minőség
A WhiskyNet Kft. két alapítója, Szatmári Kati és Szigeti Zsolt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >