Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 04. 28. 20:28

Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja megújulva kerül a polcokra.

A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.

Az új csomagolású Húsfarm termékek 100%-a magyar beszállítóktól érkezik, ami amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező. A hazai, minőségi húsáru frissességét egyrészt az is biztosítja, hogy a darabolástól számítva akár 24 órán belül bekerül a központi raktárba. Emellett a speciális, védőgázas és vákuumos csomagolás is nagyban hozzájárul a frissesség és higiénia megőrzéséhez, a hosszabb eltarthatósághoz.

– Kínálatunkban nemcsak előnyben részesítjük a magyar húsbeszállítóktól származó termékeket, de a vásárlóinkat is arra ösztönözzük, hogy a hazai húsokat fogyasszák. A saját márkás Húsfarm termékcsaládunk megújult csomagolásával ezért még könnyebben felismerhetik ezeket a termékeket – hangsúlyozta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója. //

Kapcsolódó cikkeink