Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja megújulva kerül a polcokra.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
Az új csomagolású Húsfarm termékek 100%-a magyar beszállítóktól érkezik, ami amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező. A hazai, minőségi húsáru frissességét egyrészt az is biztosítja, hogy a darabolástól számítva akár 24 órán belül bekerül a központi raktárba. Emellett a speciális, védőgázas és vákuumos csomagolás is nagyban hozzájárul a frissesség és higiénia megőrzéséhez, a hosszabb eltarthatósághoz.
– Kínálatunkban nemcsak előnyben részesítjük a magyar húsbeszállítóktól származó termékeket, de a vásárlóinkat is arra ösztönözzük, hogy a hazai húsokat fogyasszák. A saját márkás Húsfarm termékcsaládunk megújult csomagolásával ezért még könnyebben felismerhetik ezeket a termékeket – hangsúlyozta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >