Új csomagolásáért díjazták a Royal Vodkát
Első helyezést ért el a 2009. áprilisban új külsőt kapott Royal Vodka, a Magyarországon idén először megszervezett Pakk csomagolásdizájn versenyen.
A 27 döntőbe jutott jelölt közül a Bols Hungary által forgalmazott italkülönlegesség megújult csomagolását – amelyet a Café Design készített – az Alkoholos és alkoholmentes italok kategóriájában díjazták. A beérkező pályázatokat a verseny zsűrije az eredetiség, a kreativitás, a csomagolás esztétikai és funkcionális minősége, valamint összhangja, illetve a csomagolás kivitelezésének minősége alapján bírálta el. A Royal Vodka védjegyének számító oroszlán és korona figurák megtartása, illetve újragondolása mellett az üveg letisztult, a kor követelményeinek megfelelő formát, félátlátszó címkét és meghosszabbított kupakot kapott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >