Új, csokoládés márka a szaloncukorpiacon
A szaloncukorpiac egyik feltörekvő szereplője a frissiben Magyar Termék Nagydíjat nyert LISSÉ Édességgyár Kft. Nyitrai Viktor kereskedelmi igazgató nagy várakozásokkal tekint az idei szezon elé:
– 2013-ban szezonális eladásunkat az étbevonóval gyártott szaloncukrok tették ki. Az idei év számunkra váltás a minőségi termék felé: megalkottuk a LISSÉ prémium szaloncukormárkát. Egy olyan fogyasztói réteg erősödését érzékeltük ugyanis, amely nyitott, fejlődik az ízlése, keresi az újdonságokat – és a csokoládés termékeket részesíti előnyben. Több tízmilliós fejlesztésünknek köszönhetően tudtunk nyitni a csokoládéval készített szaloncukor felé. A csomagolásnál nem a szokványos dobozt használtuk, de ragaszkodtunk hozzá. A dobozos szaloncukor ajándékként is funkcionál az év végén, ami pluszforgalmat generálhat. További fontos szempont volt számunkra a kiváló ár-érték arány.
A gyártó célja, hogy kiváló minőségű (belga, német) alapanyagokból készítsen szaloncukrot, a magyar ízlésnek megfelelve. A jól bevált ízeket használják, de tettek hozzá valami „pluszt”: például a marcipánosba aszalványt, a rumos-kakaósba kekszet vagy mazsolát.
– Mivel új a márka, ezért idén előtérbe helyezzük a közvetlenül a kiskereskedőkhöz, fogyasztókhoz szóló promóciókat, kiemelten például a kóstoltatásokat – beszél idei stratégiájukról Nyitrai Viktor. – Tervben van továbbá célzott célcsoportnak szóló, elektronikus médiában történő megjelenés is
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >