Új, csokoládés márka a szaloncukorpiacon

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 10. 21. 09:47

A szaloncukorpiac egyik feltörekvő szereplője a frissiben Magyar Termék Nagydíjat nyert LISSÉ Édességgyár Kft. Nyitrai Viktor kereskedelmi igazgató nagy várakozásokkal tekint az idei szezon elé:

lisse_szaloncukor_dobo_opt1

– 2013-ban szezonális eladásunkat az étbevonóval gyártott szaloncukrok tették ki. Az idei év számunkra váltás a minőségi termék felé: megalkottuk a LISSÉ prémium szaloncukormárkát. Egy olyan fogyasztói réteg erősödését érzékeltük ugyanis, amely nyitott, fejlődik az ízlése, keresi az újdonságokat – és a csokoládés termékeket részesíti előnyben. Több tízmilliós fejlesztésünknek köszönhetően tudtunk nyitni a csokoládéval készített szaloncukor felé. A csomagolásnál nem a szokványos dobozt használtuk, de ragaszkodtunk hozzá. A dobozos szaloncukor ajándékként is funkcionál az év végén, ami pluszforgalmat generálhat. További fontos szempont volt számunkra a kiváló ár-érték arány.

A gyártó célja, hogy kiváló minőségű (belga, német) alapanyagokból készítsen szaloncukrot, a magyar ízlésnek megfelelve. A jól bevált ízeket használják, de tettek hozzá valami „pluszt”: például a marcipánosba aszalványt, a rumos-kakaósba kekszet vagy mazsolát.

– Mivel új a márka, ezért idén előtérbe helyezzük a közvetlenül a kiskereskedőkhöz, fogyasztókhoz szóló promóciókat, kiemelten például a kóstoltatásokat – beszél idei stratégiájukról Nyitrai Viktor. – Tervben van továbbá célzott célcsoportnak szóló, elektronikus médiában történő megjelenés is

Kapcsolódó cikkeink