Új csarnokban és az új gépsorral az Aquarius-Aqua Kft-nél
A 10 millió eurós beruházással létrehozott csarnokot Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter adta át Albertirsán 2012. október 31-én.
Az Aquarius-Aqua Kft.-t 1991-ben alapították, és az albertirsai telephely 2000 óta működik. Az elmúlt években sok-sok innováció valósult meg, míg eljutottak erre a fejlettségi szintre – piaci részesedésük mára meghaladja a 35 százalékot.
A menedzsment büszke arra, hogy a magyar tulajdonosi kör azóta is változatlan, és 200 kollégának teremthetett munkahelyet.
Plutzer Ferenc ügyvezető ünnepi beszédében elmondta: „Kezdetekben még mi sem gondoltuk volna, hogy vállalkozásunkkal mára az ásványvízgyártás egyik piacvezetőjévé válunk, és Közép-Európa egyik legmodernebb üzemét állítjuk fel. Mindezt fokozatosan, kemény munkával, tudatos stratégiával értük el, lépésről lépésre. Az is különösen fontos eredmény számunkra, hogy a térségben nálunk a legmagasabb a foglalkoztatottak száma.”
Az új csarnokban és az új gépsorral, amit a miniszter felavatott, az ásványvíz mellett már üdítőitalt is képesek gyártani. Így a víz- és az üdítőtermelő tevékenység ma már 3 gyártócsarnokban, összesen 31 ezer nm-en történik.
A vállalkozás mindig a legmodernebb technikákat alkalmazta, és ennek köszönhetően ma Közép-Európa egyik legnagyobb kapacitásával rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy 4 gépsoron óránként 120 ezer palackot tudnak legyártani, ami 3 millió darabot jelent napi szinten, és mintegy 200 kamionnyi ásványvíz és üdítőital kiszállítását teszi lehetővé. Az ügyvezető hozzátette: „Büszkén mondhatjuk el, hogy az idei évben először haladjuk meg a 450 millió liter értékesítési volument.”
A miniszter az átadási ünnepségen közölte, hogy a kormány a Közép-magyarországi Operatív Program keretéből összesen 370 millió forinttal támogatta a térség legjelentősebb foglalkoztatójának számító vállalkozás új üzemcsarnokának felépítését és a korszerű palackozó gépsor megvásárlását.
Mindkét beszédben elhangzott, hogy Magyarország ásványvíz-nagyhatalom – abban a szerencsés helyzetben van, hogy rendkívül nagy természetesásványvíz-készlettel rendelkezik.
Plutzer Ferenc felhívta arra a figyelmet, hogy Albertirsán még a minőség is egyedülálló. Óriási előnyüknek tekintik, hogy két különböző, de kivételesen jó minőségű vizet palackozhatnak egy helyen, Veritas Gold és Aquarius márkanév alatt.
Veritas Gold ásványvizük többszörös ITQI díjas. Ezt a díjat független, nemzetközi gasztronómiai zsűri adja, ami a világ legjobb chef-eiből, sommelier-jeiből áll. (x)
Az Aquarius márkanév alatt forgalmazott vizük, a legutolsó kutatások szerint, a jégkorszak csúcsán, mintegy 29 ezer évvel ezelőtt szivárgott be az Ős-Duna érhálózatán keresztül. Ez a kor garantálja a víz rendkívüli tisztaságát, kiváló minőségét, és megfelelő ásványianyag-összetételét.
A két említett víz minden hazai kereskedelmi hálózat polcán megtalálható.
Minőségirányítási tanúsítványaik mellett mindig megfelelnek a multinacionális vállalatok rendszeres auditjainak. Kiemelendő példa erre, hogy a Pepsi – aki a világ egyik vezető nemzetközi vállalata – az Aquarius-Aquát tiszteli meg bizalmával. Együttműködésük évek óta töretlen és szoros.
Ez is azt bizonyítja, hogy a magyar ásványvíz nemzetközi sikerekre méltó. Plutzer Ferenc közölte: céljuk, hogy a borhoz hasonlóan, egy újabb „hungaricumként”, a víz is vigye Magyarország jó hírnevét a világba.
A fogyasztó az Aquarius-Aqua Kft. által gyártott termékekkel egy jó minőségű és egyben környezetbarát, magyar terméket vásárol. Ezen termékek köre az avatást követően tovább bővül.
A fejlesztéseknél mindig szem előtt tartották és tartják a jövőben is a környezetvédelmet: Például az elmúlt 10 évben a palackok súlyát 50 százalékkal csökkentették, ezáltal a környezetterhelést és a szén-dioxid-kibocsátást is. További lépéseket is tesznek a környezetvédelem terén, és ezt úgy érhetik el, hogy minél nagyobb arányban használnak PET-hulladékból újrahasznosított alapanyagot. Ennek a megvalósításához folyamatos innováció és kutatás szükséges.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >