Új csarnokban és az új gépsorral az Aquarius-Aqua Kft-nél
A 10 millió eurós beruházással létrehozott csarnokot Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter adta át Albertirsán 2012. október 31-én.
Az Aquarius-Aqua Kft.-t 1991-ben alapították, és az albertirsai telephely 2000 óta működik. Az elmúlt években sok-sok innováció valósult meg, míg eljutottak erre a fejlettségi szintre – piaci részesedésük mára meghaladja a 35 százalékot.
A menedzsment büszke arra, hogy a magyar tulajdonosi kör azóta is változatlan, és 200 kollégának teremthetett munkahelyet.
Plutzer Ferenc ügyvezető ünnepi beszédében elmondta: „Kezdetekben még mi sem gondoltuk volna, hogy vállalkozásunkkal mára az ásványvízgyártás egyik piacvezetőjévé válunk, és Közép-Európa egyik legmodernebb üzemét állítjuk fel. Mindezt fokozatosan, kemény munkával, tudatos stratégiával értük el, lépésről lépésre. Az is különösen fontos eredmény számunkra, hogy a térségben nálunk a legmagasabb a foglalkoztatottak száma.”
Az új csarnokban és az új gépsorral, amit a miniszter felavatott, az ásványvíz mellett már üdítőitalt is képesek gyártani. Így a víz- és az üdítőtermelő tevékenység ma már 3 gyártócsarnokban, összesen 31 ezer nm-en történik.
A vállalkozás mindig a legmodernebb technikákat alkalmazta, és ennek köszönhetően ma Közép-Európa egyik legnagyobb kapacitásával rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy 4 gépsoron óránként 120 ezer palackot tudnak legyártani, ami 3 millió darabot jelent napi szinten, és mintegy 200 kamionnyi ásványvíz és üdítőital kiszállítását teszi lehetővé. Az ügyvezető hozzátette: „Büszkén mondhatjuk el, hogy az idei évben először haladjuk meg a 450 millió liter értékesítési volument.”
A miniszter az átadási ünnepségen közölte, hogy a kormány a Közép-magyarországi Operatív Program keretéből összesen 370 millió forinttal támogatta a térség legjelentősebb foglalkoztatójának számító vállalkozás új üzemcsarnokának felépítését és a korszerű palackozó gépsor megvásárlását.
Mindkét beszédben elhangzott, hogy Magyarország ásványvíz-nagyhatalom – abban a szerencsés helyzetben van, hogy rendkívül nagy természetesásványvíz-készlettel rendelkezik.
Plutzer Ferenc felhívta arra a figyelmet, hogy Albertirsán még a minőség is egyedülálló. Óriási előnyüknek tekintik, hogy két különböző, de kivételesen jó minőségű vizet palackozhatnak egy helyen, Veritas Gold és Aquarius márkanév alatt.
Veritas Gold ásványvizük többszörös ITQI díjas. Ezt a díjat független, nemzetközi gasztronómiai zsűri adja, ami a világ legjobb chef-eiből, sommelier-jeiből áll. (x)
Az Aquarius márkanév alatt forgalmazott vizük, a legutolsó kutatások szerint, a jégkorszak csúcsán, mintegy 29 ezer évvel ezelőtt szivárgott be az Ős-Duna érhálózatán keresztül. Ez a kor garantálja a víz rendkívüli tisztaságát, kiváló minőségét, és megfelelő ásványianyag-összetételét.
A két említett víz minden hazai kereskedelmi hálózat polcán megtalálható.
Minőségirányítási tanúsítványaik mellett mindig megfelelnek a multinacionális vállalatok rendszeres auditjainak. Kiemelendő példa erre, hogy a Pepsi – aki a világ egyik vezető nemzetközi vállalata – az Aquarius-Aquát tiszteli meg bizalmával. Együttműködésük évek óta töretlen és szoros.
Ez is azt bizonyítja, hogy a magyar ásványvíz nemzetközi sikerekre méltó. Plutzer Ferenc közölte: céljuk, hogy a borhoz hasonlóan, egy újabb „hungaricumként”, a víz is vigye Magyarország jó hírnevét a világba.
A fogyasztó az Aquarius-Aqua Kft. által gyártott termékekkel egy jó minőségű és egyben környezetbarát, magyar terméket vásárol. Ezen termékek köre az avatást követően tovább bővül.
A fejlesztéseknél mindig szem előtt tartották és tartják a jövőben is a környezetvédelmet: Például az elmúlt 10 évben a palackok súlyát 50 százalékkal csökkentették, ezáltal a környezetterhelést és a szén-dioxid-kibocsátást is. További lépéseket is tesznek a környezetvédelem terén, és ezt úgy érhetik el, hogy minél nagyobb arányban használnak PET-hulladékból újrahasznosított alapanyagot. Ennek a megvalósításához folyamatos innováció és kutatás szükséges.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >