Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
Kényelmes vásárlási lehetőséget és a SPAR to Go egységnek köszönhetően meleg ételeket, szendvicseket, desszerteket is kínál vásárlóinak a most Budapesten átadott Fehérvári úti áruházában a hazai üzletlánc. A beruházás több mint 300 millió forintba került és 20 új dolgozónak biztosít munkalehetőséget.
„A vásárlók minőségi kiszolgálását és a környezeti terhelés csökkentését egyaránt szem előtt tartjuk, amikor egy új áruházat építünk, vagy egy régit felújítunk. A SPAR Magyarország üzleteinek létrehozása és modernizálása során folyamatosan törekszünk az energiatakarékos eszközök beépítésére, a világítási és hűtés-fűtési rendszerek korszerűsítésének eredményeként pedig csökkentjük a villamosenergia-
felhasználásból eredő fogyasztást. Ezeket nemcsak a nagy alapterületű hipermarketeinkben, hanem az olyan, családiasabb hangulatú, kisebb üzleteinkben is tudatosan betervezzük, mint amilyen a most elkészült Fehérvári úti áruházunk. Vállalatunk fejlesztési programja révén itt is korszerű, jól áttekinthető környezetben mutathatjuk be széles, s a speciális fogyasztói elvárásoknak is megfelelő, egyre bővülő termékválasztékunkat, amelyben hangsúlyos szerepet kapnak a friss, kényelmi és egészségtudatos élelmiszerek”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A több mint háromszázmillió forintos beruházásból megépült, 20 dolgozónak munkát biztosító, 252 m2 alapterületű üzlet belső tere modern üzletbútorokkal került berendezésre. Az üzletben önkiszolgáló kasszák segítik a gyorsabb bevásárlást. Az új szupermarket mellett 126 m2 alapterületen SPAR to Go egység is helyet kapott, ahol széles választékban meleg ételek, szendvicsek, desszertek és kávé vásárlására van lehetőség. A legmodernebb kialakítású pultokba telepített melegen tartók, hűtővitrinek, önkiszolgáló kávégépek mind a vásárlók kényelmét szolgálják, akik így a lehető legfrissebb kényelmi ételekhez, forró italokhoz juthatnak hozzá helyben fogyasztásra, vagy elvitelre.
A legújabb szupermarket-boltberendezési koncepció szerint az árucsoportok elrendezésével könnyen áttekinthető, vásárlóbarát terek alakultak ki, így ebben a viszonylag kisebb boltméretben is széles körű kínálattal várja vevőit az áruház. A bejáratnál a zöldségosztály fogadja a belépőket, amely kényelmi termékekkel feltöltött hűtővel és önkiszolgáló narancsfacsaróval egészült ki. Tovább haladva a pékség és a csemege kiszolgálópult következik: a pékáru adagolók hátulról tölthetőek, s áttekinthető, látványos árukihelyezés jellemzi őket. A kiszolgálópult közvetlen közelében kapott helyet a csomagolt friss csemege és húsféléket kínáló hűtőbútor-sor és a tejtermék osztály. Az üzlet eladótere az ergonomikus térrendezésnek és a praktikus, új bútoroknak köszönhetően átlátható, szellős és kényelmes környezetet biztosít a minőségi vásárlási élményhez.
A teljes áruház LED-világítást kapott, a hűtéstechnika és gépészet pedig hővisszanyerést használó, hőszivattyús rendszerrel működik. Mindez jelentős megtakarításokat eredményez, a rendszer ugyanis a hűtőbútorokból és hűtőkamrákból elvont hőt hasznosítja az üzlet fűtésénél, komolyabb hidegben pedig a rendszer hőszivattyús üzemmódban fűti az áruházat. Ugyanez a rendszer nyáron a klimatizálást is biztosítja. Az hűtőbútorokat ajtókkal szerelték fel, ami szintén az energiatakarékosságot segíti elő.
Kapcsolódó cikkeink
Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Mérföldkőhöz érkezett a SPAR Magyarország: Lentiben megnyílt a 300. franchise üzlet
Jelentős állomásához érkezett a SPAR Magyarország franchise hálózata: Lentiben megnyílt…
Tovább olvasom >4 ezer tonnával kevesebb hulladék a SPAR-nál
A SPAR Magyarország három év alatt csaknem 4 ezer tonnával…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >