Új concept üzlet a Starbucks Vietnámtól
Új concept üzletet nyitott a Starbucks Vietnám Hung Yenben. Az Ecopark nevű kávézó a 63. Starbucks-üzlet az országban.
A Starbucks Ecopark a vidéki és a modern stílusjegyeit elegyíti, olyan teret létrehozva, amely harmóniára törekszik a körülötte lévő természettel és az épületekkel.
A Vietnambuilding által tervezett kávézó kialakításában domináló anyag a fa.
Inside Retail
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >