Új címkével jelentkezik a Borsodi
Ez az év jelentős változással indul a Borsodi életében, hiszen megújult címkével kerül a boltok polcaira. A palackon arany és metél zöld színekben csillogó, karakteres, erőt sugárzó szimbólumot ábrázoló címke kölcsönöz teljesen új megjelenést a márkának. A Borsodi címkéjén megjelenő ló nemcsak a magyar nemzet, de a sörgyártás történelmében is hangsúlyos szerepet töltött be az elmúlt évszázadokban, így vált ikonikus szimbólummá.
Az ország legkedveltebb söre dinamikus és fiatalos külső megjelenését új, attraktív arculati elemeinek köszönheti.
A Borsodi 2007-ben esett át legutóbb arculatváltáson, de a jelenlegi palack minden eddiginél karakteresebb változást eredményezett a márka megjelenésében.
A cimke igazán látványos fejlődést tükröz a Borsodiról. A metál színek – arany és zöld – a kategóriában elsőként ezen a cimkén jelennek meg, amelyek fiatalos, izgalmas külsőt kölcsönöznek a márkának.
Az egyik legszembetűnőbb változás a cimkén a ló, mint ikon megjelenése. Mindamellett, hogy a lovak a történelem során jelentős szerepet játszottak a sörgyártásban, a Borsodi ikonja egy olyan nemes, erőt sugárzó állatot jelképez, mely dinamizmusával és elszántságával minden akadályt képes legyőzni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >