Új címkével jelentkezik a Borsodi
Ez az év jelentős változással indul a Borsodi életében, hiszen megújult címkével kerül a boltok polcaira. A palackon arany és metél zöld színekben csillogó, karakteres, erőt sugárzó szimbólumot ábrázoló címke kölcsönöz teljesen új megjelenést a márkának. A Borsodi címkéjén megjelenő ló nemcsak a magyar nemzet, de a sörgyártás történelmében is hangsúlyos szerepet töltött be az elmúlt évszázadokban, így vált ikonikus szimbólummá.
Az ország legkedveltebb söre dinamikus és fiatalos külső megjelenését új, attraktív arculati elemeinek köszönheti.
A Borsodi 2007-ben esett át legutóbb arculatváltáson, de a jelenlegi palack minden eddiginél karakteresebb változást eredményezett a márka megjelenésében.
A cimke igazán látványos fejlődést tükröz a Borsodiról. A metál színek – arany és zöld – a kategóriában elsőként ezen a cimkén jelennek meg, amelyek fiatalos, izgalmas külsőt kölcsönöznek a márkának.
Az egyik legszembetűnőbb változás a cimkén a ló, mint ikon megjelenése. Mindamellett, hogy a lovak a történelem során jelentős szerepet játszottak a sörgyártásban, a Borsodi ikonja egy olyan nemes, erőt sugárzó állatot jelképez, mely dinamizmusával és elszántságával minden akadályt képes legyőzni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Positive Adamskynál az év legeredményesebb ügynökségvezetői
Ügynökségvezetői kategóriákat nyert a Positive Adamsky két menedzsmenttagja az Agency…
Tovább olvasom >Megújult ízzel és külsővel tér vissza a Red Bull Zero
Kalóriától és cukortól mentes vadonatúj ízzel indítja az évet az…
Tovább olvasom >210 tonnányi adományt gyűjtött az ALDI vásárlóival jótékony célra
Az ALDI 2024-ben is számos jótékonysági akcióban vett részt, és…
Tovább olvasom >