Új CBA-reklámkampány indul Icukával és magyar kártyával

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 04. 03. 11:14

Április elejétől indul a CBA legújabb kampánya, amelyben ismét Icuka a főszereplő, de most egy teljesen új szerepkörben és környezetben lehet őt látni – írja az origo.

kép: MATE_VARGA_PHOTOGRAPHY, origo

A CBA legújabb kampányában a magyar kártya és vele együtt Bach Szilvia, azaz Icuka áll a középpontban. A kampány előkészítése és megtervezése közel fél évet vett igénybe, amelyet Nyitrai Márton filmrendező és Szilágyi Dániel, az Admiral Film belső kreatív vezetője közösen találtak ki.

A koncepció alapját jelentő 9 darab, egyéni tévéreklám megvalósítása és tervezése egyaránt egyedi volt, nem a szokványos gyártási módszertan szerint készült.

A filmek különlegessége, hogy minden egyes alkalommal csak a film végén kapjuk meg a tökéletes képet: kizárólag egyetlen pozícióból nézve állnak össze a kártya elemei egy teljes egésszé.
Ez a gyártási folyamat során többhetes előkészítési és tervezési fázist jelentett: első lépésben a magyar kártyákat kellett Icukával együtt megrajzolni, majd azok variánsait kellett pontosan és egy bizonyos perspektíva szerint lemodellezni, végül pedig látványtervbe illeszteni.

Ez a gyakorlatban úgy zajlott, hogy a megrajzolt kártyák elemeit rétegelt alumíniumlapokra festették, majd azokat a térben milliméter pontossággal helyezték el.
Csak a díszletek felépítése és az elemek pontos elhelyezése több napot vett igénybe.

A cselekmény a dramaturgiával együtt épül fel: minden film első jelenetében látjuk a még nem összeállt, több elemére szétbontott díszletet. Amikor a kamera elindul, azzal együtt Icuka is mozgásba lendül, majd a jelenet végére megtalálja azt a pozíciót, amiben az elemek vele együtt állnak össze a sokak által jól ismert magyar kártya képévé.

Zenei aláfestésként Antonio Vivaldi – A négy évszak című művének átdolgozása szolgált. (origo)

Kapcsolódó cikkeink