Új CBA-reklámkampány indul Icukával és magyar kártyával
Április elejétől indul a CBA legújabb kampánya, amelyben ismét Icuka a főszereplő, de most egy teljesen új szerepkörben és környezetben lehet őt látni – írja az origo.
kép: MATE_VARGA_PHOTOGRAPHY, origo
A CBA legújabb kampányában a magyar kártya és vele együtt Bach Szilvia, azaz Icuka áll a középpontban. A kampány előkészítése és megtervezése közel fél évet vett igénybe, amelyet Nyitrai Márton filmrendező és Szilágyi Dániel, az Admiral Film belső kreatív vezetője közösen találtak ki.
A koncepció alapját jelentő 9 darab, egyéni tévéreklám megvalósítása és tervezése egyaránt egyedi volt, nem a szokványos gyártási módszertan szerint készült.
A filmek különlegessége, hogy minden egyes alkalommal csak a film végén kapjuk meg a tökéletes képet: kizárólag egyetlen pozícióból nézve állnak össze a kártya elemei egy teljes egésszé.
Ez a gyártási folyamat során többhetes előkészítési és tervezési fázist jelentett: első lépésben a magyar kártyákat kellett Icukával együtt megrajzolni, majd azok variánsait kellett pontosan és egy bizonyos perspektíva szerint lemodellezni, végül pedig látványtervbe illeszteni.
Ez a gyakorlatban úgy zajlott, hogy a megrajzolt kártyák elemeit rétegelt alumíniumlapokra festették, majd azokat a térben milliméter pontossággal helyezték el.
Csak a díszletek felépítése és az elemek pontos elhelyezése több napot vett igénybe.
A cselekmény a dramaturgiával együtt épül fel: minden film első jelenetében látjuk a még nem összeállt, több elemére szétbontott díszletet. Amikor a kamera elindul, azzal együtt Icuka is mozgásba lendül, majd a jelenet végére megtalálja azt a pozíciót, amiben az elemek vele együtt állnak össze a sokak által jól ismert magyar kártya képévé.
Zenei aláfestésként Antonio Vivaldi – A négy évszak című művének átdolgozása szolgált. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Új korszakot nyit a Privát és CBA integráció
A Privát üzletlánc számára a törzsvásárlói rendszer bevezetése meghatározó mérföldkő…
Tovább olvasom >Jelentős mérföldkő: a Kerekes Kft. csatlakozásával erősödik tovább a CBA
Az elmúlt esztendő jelentős előrelépést hozott a CBA életében. A 2024-es…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >