Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
A Diageo 5,8%-os alkoholtartalmú Captain Morgan Sliced RTD-koktélcsaládjának tagjai négy ízvariációban – ananászos daiquiri, epres margarita, maracuyás hurricane és mangós mai tai – érhetők el. Az új termékcsaláddal a márka első alkalommal lép be a malátaalapú alkoholos italok piacára. A vállalat egy olyan nem hétköznapi, egyedi ajánlattal kívánja felrázni a dobozos italok kategóriáját, amely fogyasztóik kalandvágyó szelleméhez illik.
A Captain Morgan Sliced a legújabb márkakiterjesztés az RTD-italok kategóriájában, miután a cég tavaly a The Vita Coco Companyval együttműködésben rumalapú prémium RTD-koktélokat dobott piacra.
A Captain Morgan Sliced – a rivális Molson Coors által támogatott trendet követve – szénsavmentes, amivel a Diageo azon fiatal fogyasztók kedvében akar járni, akik a puffadás és gyomorégés elkerülése érdekében a kevésbé pezsgő italokat részesítik előnyben.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Új piacokon is kapható lesz a Johnnie Walker Black Ruby whisky
A tavalyi tesztidőszak után globálisan is bevezeti a Johnnie Walker…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >