Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
A Diageo 5,8%-os alkoholtartalmú Captain Morgan Sliced RTD-koktélcsaládjának tagjai négy ízvariációban – ananászos daiquiri, epres margarita, maracuyás hurricane és mangós mai tai – érhetők el. Az új termékcsaláddal a márka első alkalommal lép be a malátaalapú alkoholos italok piacára. A vállalat egy olyan nem hétköznapi, egyedi ajánlattal kívánja felrázni a dobozos italok kategóriáját, amely fogyasztóik kalandvágyó szelleméhez illik.
A Captain Morgan Sliced a legújabb márkakiterjesztés az RTD-italok kategóriájában, miután a cég tavaly a The Vita Coco Companyval együttműködésben rumalapú prémium RTD-koktélokat dobott piacra.
A Captain Morgan Sliced – a rivális Molson Coors által támogatott trendet követve – szénsavmentes, amivel a Diageo azon fiatal fogyasztók kedvében akar járni, akik a puffadás és gyomorégés elkerülése érdekében a kevésbé pezsgő italokat részesítik előnyben.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >