Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
A Diageo 5,8%-os alkoholtartalmú Captain Morgan Sliced RTD-koktélcsaládjának tagjai négy ízvariációban – ananászos daiquiri, epres margarita, maracuyás hurricane és mangós mai tai – érhetők el. Az új termékcsaláddal a márka első alkalommal lép be a malátaalapú alkoholos italok piacára. A vállalat egy olyan nem hétköznapi, egyedi ajánlattal kívánja felrázni a dobozos italok kategóriáját, amely fogyasztóik kalandvágyó szelleméhez illik.
A Captain Morgan Sliced a legújabb márkakiterjesztés az RTD-italok kategóriájában, miután a cég tavaly a The Vita Coco Companyval együttműködésben rumalapú prémium RTD-koktélokat dobott piacra.
A Captain Morgan Sliced – a rivális Molson Coors által támogatott trendet követve – szénsavmentes, amivel a Diageo azon fiatal fogyasztók kedvében akar járni, akik a puffadás és gyomorégés elkerülése érdekében a kevésbé pezsgő italokat részesítik előnyben.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >A Guinness lett a Premier League hivatalos partnere
A Diageo tulajdonában álló Guinness sörmárka lett a Premier League…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >