Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
Az egyre bővülő dobozos alkoholos-ital kategóriában nagyobb jelenlétre vágyó fűszeres rum márka első alkalommal vezet be maláta-alapú terméket.
A Diageo malátaalapú Captain Morgan Sliced RTD-koktélcsaládja 5,8%-os alkoholtartalmú. A klasszikus koktélok ihlette italok négy ízvariációban – ananászos daiquiri, epres margarita, maracuyás hurricane és mangós mai tai – lesznek kaphatók. Az új termékcsaláddal a márka első alkalommal lép be a malátaalapú alkoholos italok piacára – közölte a vállalat.
Laura Merritt, a Diageo marketingigazgatója egy közleményben kifejtette, hogy a vállalat egy olyan nem hétköznapi, egyedi ajánlattal kívánta kicsit felrázni a dobozos italok kategóriáját, amely fogyasztóik kalandvágyó szelleméhez illik.
A Captain Morgan Sliced – a rivális Molson Coors által is erősen támogatott trendet követve – szénsavmentes, amivel a Diageo azon fiatal fogyasztóknak kíván a kedvében járni, akik a puffadás és gyomorégés elkerülése érdekében a kevésbé pezsgő italokat részesítik előnyben.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Új piacokon is kapható lesz a Johnnie Walker Black Ruby whisky
A tavalyi tesztidőszak után globálisan is bevezeti a Johnnie Walker…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >