Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
Az egyre bővülő dobozos alkoholos-ital kategóriában nagyobb jelenlétre vágyó fűszeres rum márka első alkalommal vezet be maláta-alapú terméket.
A Diageo malátaalapú Captain Morgan Sliced RTD-koktélcsaládja 5,8%-os alkoholtartalmú. A klasszikus koktélok ihlette italok négy ízvariációban – ananászos daiquiri, epres margarita, maracuyás hurricane és mangós mai tai – lesznek kaphatók. Az új termékcsaláddal a márka első alkalommal lép be a malátaalapú alkoholos italok piacára – közölte a vállalat.
Laura Merritt, a Diageo marketingigazgatója egy közleményben kifejtette, hogy a vállalat egy olyan nem hétköznapi, egyedi ajánlattal kívánta kicsit felrázni a dobozos italok kategóriáját, amely fogyasztóik kalandvágyó szelleméhez illik.
A Captain Morgan Sliced – a rivális Molson Coors által is erősen támogatott trendet követve – szénsavmentes, amivel a Diageo azon fiatal fogyasztóknak kíván a kedvében járni, akik a puffadás és gyomorégés elkerülése érdekében a kevésbé pezsgő italokat részesítik előnyben.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele
Nőtt a Diageo, a világ egyik vezető prémium italgyártó és…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >