Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
Az egyre bővülő dobozos alkoholos-ital kategóriában nagyobb jelenlétre vágyó fűszeres rum márka első alkalommal vezet be maláta-alapú terméket.
A Diageo malátaalapú Captain Morgan Sliced RTD-koktélcsaládja 5,8%-os alkoholtartalmú. A klasszikus koktélok ihlette italok négy ízvariációban – ananászos daiquiri, epres margarita, maracuyás hurricane és mangós mai tai – lesznek kaphatók. Az új termékcsaláddal a márka első alkalommal lép be a malátaalapú alkoholos italok piacára – közölte a vállalat.
Laura Merritt, a Diageo marketingigazgatója egy közleményben kifejtette, hogy a vállalat egy olyan nem hétköznapi, egyedi ajánlattal kívánta kicsit felrázni a dobozos italok kategóriáját, amely fogyasztóik kalandvágyó szelleméhez illik.
A Captain Morgan Sliced – a rivális Molson Coors által is erősen támogatott trendet követve – szénsavmentes, amivel a Diageo azon fiatal fogyasztóknak kíván a kedvében járni, akik a puffadás és gyomorégés elkerülése érdekében a kevésbé pezsgő italokat részesítik előnyben.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >