Új Cappy Pulpy narancsital – Van benne cucc!
Narancs-gyümölcsrosttal és finom narancsízzel hódít a Coca-Cola új terméke, a Cappy Pulpy narancsital. Különlegessége, hogy ugyanolyan könnyeden frissít mint a gyümölcsitalok, ugyanakkor narancsrost-darabokat is tartalmaz. A Cappy Pulpy új tagként csatlakozik a Cappy termékcsaládhoz, a Cappy nektárok és gyümölcslevek valamint a Cappy Ice Fruit gyümölcsitalok után. A Cappy Pulpy narancsital felrázva az igazi, mert ennek hatására a benne található gyümölcsrostok egyenletesen oszlanak el a palackban, így azokat minden kortyban élvezhetjük. Az új termék azoknak készült, akik gyümölcsös frissítőre vágynak, nyitottak az újdonságokra, és szeretnék változatossággal, játékossággal „felrázni” a mindennapjaikat.
Hova tűnt a cucc? – ezzel a mondattal indult el a Cappy Pulpy kommunikációs kampányának beharangozó, az érdeklődés felkeltését szolgáló és a márkanevet még nem említő része július közepén. Augusztustól jelennek meg a Cappy Pulpy márkázott hirdetései. A kampány reklámfilmjei az RTL Klub, TV2, Viasat6, Comedy Central, a VIVA, Cool, Film+ és RTL2 csatornákon futnak. A legnagyobb hazai internetes portálokon pedig ötletes animációk hirdetik a Coca-Cola Magyarország újdonságát.
A kampány hirdetései többek között például az 1-es villamoson láthatóak, valamint óriási épületállvány-reklámokon a budapesti Bajcsy-Zsilinszky úton és a siófoki Fő úton.
A Balatonon és Budapesten pedig egy igazi élménykóstoltatással örvendeztet meg minket a Cappy Pulpy, kangoo-s hostessek segítenek felrázni az arra járók mindennapjait.
A Cappy Pulpy augusztus végén mutatja be a Cappy Pulpy Shake Machine-t, amely egy kinect alapon működő vidám italautomata.
„A Coca-Cola Magyarország széles termékkínálatával lehetőséget biztosít minden fogyasztójának, hogy életvitelüknek, ízlésüknek megfelelő terméket választhassanak. A Cappy Pulpy bevezetése is a vállalat ezen törekvését támogatja, ezzel a termékkel olyan fogyasztókat célzunk meg, akik számára fontos a gyümölcsitalok által nyújtott könnyed felfrissülés, és valami plusz élményt is szeretnének kapni” – mondta Percze Róbert, a Cappy Pulpy márkamenedzsere.
A Cappy Pulpy kampány kreatív anyagainak lokalizálását és kidolgozását a McCann Budapest intézte, a médiavásárlói feladatokat a VIVAKI-Starcom végezte.
A Cappy Pulpy 0,33 és 1 literes palackban júliustól kapható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >