Új business development manager a GfK-nál
Új, a piackutatási szektorban korábban komoly tapasztalatot szerzett taggal bővült a GfK magyarországi shopper csapata 2017 júliusában Turcsán Tünde személyében, aki business development managerként csatlakozott hozzájuk. Új pozíciójában feladata elsősorban a fogyasztási cikkek piacán tevékeny ügyfelek munkájának hatékony támogatása és új üzleti lehetőségek felkutatása lesz.
Turcsán Tünde a University of Hertfordshire budapesti intézetében business management és marketing szakirányon szerzett BA fokozatú diplomát 1999-ben. 2003-ban csatlakozott a Nielsen csapatához, ahol 2011-ig különböző ügyfélkapcsolati pozíciókban dolgozott, így a magyarországi ügyfélkapcsolati csapat vezetője volt, majd 2010-től a Nielsen romániai ügyvezető igazgatója volt. A GfK-t közvetlenül megelőzően – 2014-ig – a Retail Zoom Romania & Moldova ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett. //
Turcsán Tünde
business development manager
GfK
Kapcsolódó cikkeink
Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >