Új business development manager a GfK-nál
Új, a piackutatási szektorban korábban komoly tapasztalatot szerzett taggal bővült a GfK magyarországi shopper csapata 2017 júliusában Turcsán Tünde személyében, aki business development managerként csatlakozott hozzájuk. Új pozíciójában feladata elsősorban a fogyasztási cikkek piacán tevékeny ügyfelek munkájának hatékony támogatása és új üzleti lehetőségek felkutatása lesz.
Turcsán Tünde a University of Hertfordshire budapesti intézetében business management és marketing szakirányon szerzett BA fokozatú diplomát 1999-ben. 2003-ban csatlakozott a Nielsen csapatához, ahol 2011-ig különböző ügyfélkapcsolati pozíciókban dolgozott, így a magyarországi ügyfélkapcsolati csapat vezetője volt, majd 2010-től a Nielsen romániai ügyvezető igazgatója volt. A GfK-t közvetlenül megelőzően – 2014-ig – a Retail Zoom Romania & Moldova ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett. //
Turcsán Tünde
business development manager
GfK
Kapcsolódó cikkeink
Javult a GfK szeptemberi német fogyasztói hangulatindexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont az online vásárlás során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám jöhet az élelmiszerárakban az EPR-díjak miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >