Új Business Development Manager erősíti a GfK csapatát
Új, a piackutatási szektorban korábban komoly tapasztalatot szerzett taggal bővült a GfK magyarországi Shopper csapata 2017 júliusában.
2017 júliusában Business Development Manager-ként csatlakozott Turcsán Tünde a GfK magyarországi Shopper csapatához. Új pozíciójában feladata elsősorban a fogyasztási cikkek piacán tevékeny ügyfelek munkájának hatékony támogatása és új üzleti lehetőségek felkutatása lesz.
Tünde a University of Hertfordshire budapesti intézetében Business Management és Marketing szakirányon szerzett BA fokozatú diplomát 1999-ben. 2003-ban csatlakozott a Nielsen csapatához, ahol 2011-ig különböző ügyfélkapcsolati pozíciókban dolgozott, így a magyarországi ügyfélkapcsolati csapat vezetője volt, majd 2010-től a Nielsen romániai ügyvezető igazgatója volt. A GfK-t közvetlenül megelőzően – 2014-ig – a Retail Zoom Romania &Moldova ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett.
Kapcsolódó cikkeink
Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >