Új bőrápoló márkát vezet be a Henkel
A Svédországban évtizedek óta autentikus svéd bőrápolási márkaként ismert Barnängen mostantól egész Európában kínálja a stílusos bőrápolás élményét.
A nálunk a Henkel Magyarország által forgalmazott márkát Johan Wilhelm Holmström svéd nagykereskedő alapította 1868-ban, Stockholmban. A cég az 1930-as években gyermekorvosokkal és bőrgyógyászokkal együttműködve alkotta meg gyermekeknek szánt termékeit. A Barnängen azóta is az eredeti, természetes, tiszta és kímélő termékek gyártója. A napjainkig számos generáció által használt és kedvelt márka az egyik legismertebb Svédországban: nevét a fogyasztók 92%-a ismeri. //
Kapcsolódó cikkeink
Nélkülöző gyerekek sportolását támogatja a Persil idei kampány
A „Persil a gyerekekért” program célja, hogy felhívja a figyelmet…
Tovább olvasom >Bezár a Henkel egyik gyára Magyarországon
A Henkel vállalat bejelentette, hogy jelentős átalakításokat hajt végre magyarországi…
Tovább olvasom >A Henkel erős szerves árbevétel-növekedést ért el az első negyedévben
2024 első negyedévében a Henkel-csoport mintegy 5,3 milliárd eurós árbevételt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >