Új bőrápoló márkát vezet be a Henkel
A Svédországban évtizedek óta autentikus svéd bőrápolási márkaként ismert Barnängen mostantól egész Európában kínálja a stílusos bőrápolás élményét.
A nálunk a Henkel Magyarország által forgalmazott márkát Johan Wilhelm Holmström svéd nagykereskedő alapította 1868-ban, Stockholmban. A cég az 1930-as években gyermekorvosokkal és bőrgyógyászokkal együttműködve alkotta meg gyermekeknek szánt termékeit. A Barnängen azóta is az eredeti, természetes, tiszta és kímélő termékek gyártója. A napjainkig számos generáció által használt és kedvelt márka az egyik legismertebb Svédországban: nevét a fogyasztók 92%-a ismeri. //
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >