Új boltlánc tarolná le Magyarországot: jön a Wolt Market
„Szeptemberben tervezzük meghonosítani először Budapesten, aztán lehet, hogy a többi városban is, ahol már saját raktárakból, saját, házon belüli beszerző kollégák állítják össze azt a portfóliót, amit alapvetően élelmiszerrel fogunk kezdeni a Wolton keresztül, ennek Wolt Market lesz a neve” – mondta el a Pénzcentrum interjújában Tajta Ákos.
A Wolt ügyvezetőjével többek között az ősszel induló új projektjükről; az online kiskereskedelemben tapasztalható óriási versenyről; illetve arról is beszélgettünk, számítanak-e arra, hogy a vendéglátóhelyek folyamatos újranyitása miatt sok futár hagyja majd el a céget.
Pénzcentrum: Most, hogy eljött a nyári nyitások időszaka, a pandémia is elülőben van, tapasztaltok visszaesést a rendelésekben a Woltnál?
Tajta Ákos: Sokáig rossz idő is volt tavasszal, hiába nyitottak ki az éttermek teraszai, azt láttuk, hogy az időjárás alapvetően befolyásolja azt, hogy nálunk mekkora a volumen. Ezek alapján pedig egyáltalán nem láttunk visszaesést. Sőt, az általában megszokott szezonalitás is nagyon enyhe egyelőre, persze majd meglátjuk, hogy a nyár további részében mi fog történni.
iteket érint valamennyire, hogy a tavalyihoz képest idén jóval alacsonyabb például a külföldi turisták száma Magyarországon?
Egyáltalán nem. Amikor nyaralni megy az ember, akkor van ideje arra, és szeretne is beülni egy étterembe, úgyhogy amúgy sem rendelne. A mi üzletünket ilyen szempontból nem befolyásolja a turizmus.
A foci Eb és rögtön utána az Olimpia hozott valamilyen változást az ételkiszállítás világában? Mióta Magyarországon jelen vagytok nem voltak ilyen jellegű nagy sportesemények, készültetek, készültök erre?
Most például a foci Eb nagyon egybeesett azzal, hogy kinyitottak a vendéglátóhelyek, kifejezetten az Eb-re nagy teraszok és képernyők állnak rendelkezésre, tehát valószínű, hogy szívesebben elmennek az emberek otthonról. Ennek ellenére készültünk akciókkal, foci Eb-s kampánnyal, de ez is olyan volument tud hozni, mint egy átlagos kampányunk, sem többet, sem kevesebbet.
A cikk folytatása itt olvasható…
Kapcsolódó cikkeink
Megállapodást kötött a BDPST Group és a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.
A BDPST Group portfóliójába tartozó DOME Kft. és a Budapest…
Tovább olvasom >Lángos-luxus a Balatonnál: már 3900 forintba is kerülhet egy sajtos-tejfölös
A klasszikus balatoni lángos egykor filléres retró ételnek számított, 2025…
Tovább olvasom >A belgák 23,7 millió utazást tettek 2024-ben
A belga állampolgárok 2024-ben 23,7 millió külföldi utazást tettek, mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >Zöldség drágábban, mint hús? – Megfordult a világ az élelmiszerpiacon
Miközben évtizedekkel ezelőtt a zöldség volt az olcsó alternatíva a…
Tovább olvasom >