Új boltformátumot tesztel az Esselunga
Megnyitotta az Esselunga új, kísérleti boltját. A La Esse név alatt futó üzlet Milánóban várja a vásárlókat.
A bolt három szinten nagyjából 2500 féle terméket kínál, és úgy tervezték, hogy kiszolgálja a változó vásárlói igényeket.
A boltba belépve a fogyasztók megebédelhetnek, vagy megihatnak egy kávét.
Kapcsolódó cikkeink
Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >Kreativitás és művészeti szaktudás, mint az üzleti siker alapja?
Releváns kérdés, hogy azok, akik művészeti és kulturális területen mozognak…
Tovább olvasom >Idén tíz cég kapta meg az Üzleti etikai díjat
Idén három kategóriában – kis-, közép- és nagyvállalat – 54…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >