Új boltformátumot tesztel az Esselunga
🎧 Hallgasd a cikket:
Megnyitotta az Esselunga új, kísérleti boltját. A La Esse név alatt futó üzlet Milánóban várja a vásárlókat.
A bolt három szinten nagyjából 2500 féle terméket kínál, és úgy tervezték, hogy kiszolgálja a változó vásárlói igényeket.
A boltba belépve a fogyasztók megebédelhetnek, vagy megihatnak egy kávét.
Kapcsolódó cikkeink
Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kávékapszula-újrahasznosítási programot indított az olasz Esselunga
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Fogyasztóközpontúság a sajátmárkák növekedésének kulcsa – PLMA-csúcstalálkozó Koppenhágában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Guinness-rekord kísérlettel és jótékonysággal indul a Csak a Mentes Őszi Fesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös Green Awards díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >