Új boltdizájn a Carrefournál
A Carrefour Italia megnyitotta első Carrefour Gourmet szupermarket üzletét Milánóban. A bolt exkluzív termékekre és nyugodt vásárlásra specializálódik.
A kétemeletes üzletben 20 ezer terméket találnak a vásárlók tematizálva. A gondosan kiválogatott olasz termékek mellett számos nemzetközi különlegességet is meg lehet találni az üzlet polcain, például az ázsiai konyha speciális hozzávalóit és a tenger gyümölcseinek ritkaságait. A kávék és a csokoládék külön szekciót kaptak, illetve a vásárlók egy speciálisan kialakított „borospincét” is találnak az üzletben. A legnagyobb vásárlói területet a duty free stílusban kialakított szépségápolási termékrészleg kapta.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Ismét elmarad a Balaton-átúszás, augusztus 9. az új időpont, újra megnyílik a nevezés is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >