Új boltdizájn a Carrefournál
A Carrefour Italia megnyitotta első Carrefour Gourmet szupermarket üzletét Milánóban. A bolt exkluzív termékekre és nyugodt vásárlásra specializálódik.
A kétemeletes üzletben 20 ezer terméket találnak a vásárlók tematizálva. A gondosan kiválogatott olasz termékek mellett számos nemzetközi különlegességet is meg lehet találni az üzlet polcain, például az ázsiai konyha speciális hozzávalóit és a tenger gyümölcseinek ritkaságait. A kávék és a csokoládék külön szekciót kaptak, illetve a vásárlók egy speciálisan kialakított „borospincét” is találnak az üzletben. A legnagyobb vásárlói területet a duty free stílusban kialakított szépségápolási termékrészleg kapta.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >