Új boltdizájn a Carrefournál
A Carrefour Italia megnyitotta első Carrefour Gourmet szupermarket üzletét Milánóban. A bolt exkluzív termékekre és nyugodt vásárlásra specializálódik.
A kétemeletes üzletben 20 ezer terméket találnak a vásárlók tematizálva. A gondosan kiválogatott olasz termékek mellett számos nemzetközi különlegességet is meg lehet találni az üzlet polcain, például az ázsiai konyha speciális hozzávalóit és a tenger gyümölcseinek ritkaságait. A kávék és a csokoládék külön szekciót kaptak, illetve a vásárlók egy speciálisan kialakított „borospincét” is találnak az üzletben. A legnagyobb vásárlói területet a duty free stílusban kialakított szépségápolási termékrészleg kapta.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Mi kerüljön a gyerek tányérjára nyáron? 5 tipp a tudatosabb étkezéshez
A nyári szünet a gyerekek egyik kedvenc időszaka: hosszú, játékkal…
Tovább olvasom >