Új biotermékek a San Benedettótól
Új termékcsoportot indított a San Benedetto. Az Organic Bio néven futó gyümölcsitalok 0,4 literes formátumban, alma, barack és körte ízben kaphatók. A cég a legjobb minőségű nyersanyagokat válogatta össze új márkájához, és a teljes ellátási lánc során szigorú szabályok mellett folyik az előállítása. Az Energade Bio sportitalok félliteres formátumban kerülnek a boltokba, és csak organikus cukrot, illetve természetes ízesítőket tartalmaznak, ám nem találni bennük sem mesterséges színezékeket, sem tartósítószert.
A jegestea termékcsoport is kapott egy új tagot, a Thé Verde Bio gyömbér és goji bogyó ízesítésben kapható. Végül a San Benedetto Baby Bio termékek a legkisebbek számára lett kifejlesztve, a 0,25 literes üvegek 30%-ban tiszta gyümölcspépet tartalmaznak, de az egyéb összetevők is teljesen organikusak.
Kapcsolódó cikkeink
Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Németországban fej-fej mellett az Aldi és az Edeka a legnagyobb bio kereskedő címért folytatott küzdelemben
A német élelmiszer-kereskedők egyre bővítik bioválasztékukat, a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >