Új biotermékek a San Benedettótól
Új termékcsoportot indított a San Benedetto. Az Organic Bio néven futó gyümölcsitalok 0,4 literes formátumban, alma, barack és körte ízben kaphatók. A cég a legjobb minőségű nyersanyagokat válogatta össze új márkájához, és a teljes ellátási lánc során szigorú szabályok mellett folyik az előállítása. Az Energade Bio sportitalok félliteres formátumban kerülnek a boltokba, és csak organikus cukrot, illetve természetes ízesítőket tartalmaznak, ám nem találni bennük sem mesterséges színezékeket, sem tartósítószert.
A jegestea termékcsoport is kapott egy új tagot, a Thé Verde Bio gyömbér és goji bogyó ízesítésben kapható. Végül a San Benedetto Baby Bio termékek a legkisebbek számára lett kifejlesztve, a 0,25 literes üvegek 30%-ban tiszta gyümölcspépet tartalmaznak, de az egyéb összetevők is teljesen organikusak.
Kapcsolódó cikkeink
Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Németországban fej-fej mellett az Aldi és az Edeka a legnagyobb bio kereskedő címért folytatott küzdelemben
A német élelmiszer-kereskedők egyre bővítik bioválasztékukat, a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mere Magyarországon: árlista már van, bolt még nincs
A Mere orosz kiskereskedelmi lánc hivatalosan még nem nyitott boltot…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: a GDP-adatok mellett az emberek életét befolyásoló mutatók is kedvezően alakultak
A bruttó hazai terméken (GDP) túl emberi életek vannak, az…
Tovább olvasom >A GDP 2 százalékkal növekedhet 2025-ben
A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet…
Tovább olvasom >