Új biotermékek a San Benedettótól
Új termékcsoportot indított a San Benedetto. Az Organic Bio néven futó gyümölcsitalok 0,4 literes formátumban, alma, barack és körte ízben kaphatók. A cég a legjobb minőségű nyersanyagokat válogatta össze új márkájához, és a teljes ellátási lánc során szigorú szabályok mellett folyik az előállítása. Az Energade Bio sportitalok félliteres formátumban kerülnek a boltokba, és csak organikus cukrot, illetve természetes ízesítőket tartalmaznak, ám nem találni bennük sem mesterséges színezékeket, sem tartósítószert.
A jegestea termékcsoport is kapott egy új tagot, a Thé Verde Bio gyömbér és goji bogyó ízesítésben kapható. Végül a San Benedetto Baby Bio termékek a legkisebbek számára lett kifejlesztve, a 0,25 literes üvegek 30%-ban tiszta gyümölcspépet tartalmaznak, de az egyéb összetevők is teljesen organikusak.
Kapcsolódó cikkeink
Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Németországban fej-fej mellett az Aldi és az Edeka a legnagyobb bio kereskedő címért folytatott küzdelemben
A német élelmiszer-kereskedők egyre bővítik bioválasztékukat, a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >