Új biomézes Cheeriost vezet be a Cereal Partners UK
A Nestlé gabonapelyhek gyártója az Egyesült Királyságban, a Cereal Partners UK biomézes-csokoládés Cheerios gabonapelyhet vezet be a piacra, amivel a Cheerios is belép a brit biotermék-piacra. A gyártó szerint valamennyi összetevő organikus termelésből származik. A termék első körben kizárólag a Waitrose üzletekben, majd májustól a Sainsbury’snél is kapható lesz.
A termékbevezetés mellett a Cheerios UK együttműködést is bejelentett a méhlakások létrehozása iránt elkötelezett jótékonysági szervezettel, a The Bee Friendly Trusttal, amelynek keretében a Cheerios a fogyasztói aktivációk útján igyekszik a szervezet és munkája ismertségét növelni.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >