Termékelhelyezés: új bevételi forrás a tévék és rádiók számára
Hosszas tervezés után az Ofcom, a brit ORTT engedélyezte, hogy 2011. február 28-tól fizetett termékelhelyezések formájában tegyenek szert új bevételi forrásokra a brit tévéműsorok és szappanoperák.
Az Ofcom részletes listát közölt arról, mit szabad és mit tilos az újonnan elfogadott hirdetési forma keretein belül a nézők szeme elé tárni. Egyúttal a rádiók számára is zöld utat adott a média-regulátor: ezentúl a rádióműsorokban elhangozhatnak fizetett utalásokra termékekre és szolgáltatásokra. A szabályzat célja, hogy a mádiatársaságok új bevételekhez jussanak, ugyanakkor a hallgatók érdeke se sérüljön.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >