Termékelhelyezés: új bevételi forrás a tévék és rádiók számára
Hosszas tervezés után az Ofcom, a brit ORTT engedélyezte, hogy 2011. február 28-tól fizetett termékelhelyezések formájában tegyenek szert új bevételi forrásokra a brit tévéműsorok és szappanoperák.
Az Ofcom részletes listát közölt arról, mit szabad és mit tilos az újonnan elfogadott hirdetési forma keretein belül a nézők szeme elé tárni. Egyúttal a rádiók számára is zöld utat adott a média-regulátor: ezentúl a rádióműsorokban elhangozhatnak fizetett utalásokra termékekre és szolgáltatásokra. A szabályzat célja, hogy a mádiatársaságok új bevételekhez jussanak, ugyanakkor a hallgatók érdeke se sérüljön.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >