Új beszállítói rendszert indít helyi termelőknek 1,7 milliárd forintból a Spar
A Gazdasági Versenyhivatal eljárásának eredményeként a Spar 2021-ben új, regionális beszállítói rendszert alakít ki, amelynek teljes kiépítése 2022-ben fejeződik be; az 1,7 milliárd forintos program növeli a magyar kistermelő beszállítók értékesítési lehetőségeit, emellett új munkahelyeket is teremt.

Új beszállítói rendszer szolgálja a helyi termelőket
Az áruházlánc keddi tájékoztatása szerint az új beszállítói rendszer célja, hogy minél több, a termelő tevékenységét magas színvonalon végző kis beszállítót integráljon régiós szinten. Olyan kisebb magyar beszállítókat és termelőket keresnek, akik elérhető áron minőségi hazai terméket állítanak elő, és hosszú távon fenntartható termékelérhetőséget biztosítanak. A program közvetlenül szolgálja a helybeli gazdaság erősítését, egyben arra törekszik, hogy megtalálja a legrövidebb szállítási útvonalat, amellyel hozzájárul a fenntartható gazdálkodáshoz és gyártáshoz.
A „Régiók Kincsei” kezdeményezés a Sparnál 2022 végéig 23 új munkahelyet teremt, és a beszállítóknál is növelheti az alkalmazottak létszámát – jelezték.
A helyi kistermelő beszállítók értékesítési lehetőségeinek növelésére a Spar fokozatosan hat regionális szállítói központot alakít ki Nyíregyházán, Pécsen és Győrben, illetve Székesfehérváron, Zalaegerszegen és Hódmezővásárhelyen, a központok az utóbbi három településen már 2021-ben megnyitnak.
A regionális rendszer 90 százalékban új mikro-, kis- és közepes méretű beszállítóknak biztosít lehetőséget, egyúttal bővül kapcsolata az üzletlánc jelenlegi kistermelő partnereivel. A vállalat beszállítói akadémiát is létrehoz, hogy a minőségbiztosítás, a logisztika, a raktározás és a marketing területén oktatással segítse a beszállítókat.
Az új programhoz a hat megyei régióközpont körzetében álló 10-13 Spar áruház kapcsolódik. A vásárlók a piros almát ábrázoló logóról és a „Régiók Kincsei” feliratról ismerhetik meg a termékeket a Spar üzleteiben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >