Új beruházás a BAHAMAS-nál, megnyitotta kapuit a megújult telephelyi üzlet!
A BAHAMAS, A közel 30 éve Dunakeszin működő, elsősorban gyorsfagyasztott termékek nagykereskedelmével foglalkozó vállalkozás folyamatosan fejlődik, és ennek következő mérföldköveként felújította és a 21. századi trendeknek megfelelő innovatív eszközökkel látta el a telephelyen működő üzletét. A beruházás egy nagyobb projekt – a vállalkozás teljes arculatváltásának – részeként indult.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/09/Pe%CC%81terszegi-Ja%CC%81nos_Bahamas_szalagvagas-scaled.jpg)
Péterszegi János az ünnepélyes megnyitón
Az ünnepélyes megnyitón Péterszegi János tulajdonos, vezérigazgató mondott beszédet, Sipos Dávid alpolgármester pedig elküldte a résztvevőknek a gondolatait.
Péterszegi János elmondta:
„Joggal merülhet fel mindenkiben a kérdés, hogy ebben a nehéz időszakban miért hajt végre valaki önerőből egy ekkora beruházást. Mi hagyományt teremtettünk, abból, hogy ha válság van akkor eljött a fejlődés ideje. Lassan 30 éve végezzük a munkánkat megbízhatóan és hitelesen, a fejlődésünk pedig töretlen.A 2008-2009-es válság után kezdtük el ezen a telephelyen a bővítést. A jelenlegi nehéz piaci helyzet ellenére most zajlik a szadai üzemünk korszerűsítése, valamint egy új vállalatirányítási, ratár-logisztikai, és ügyfélkapcsolat kezelő rendszer bevezetése is. Szintén idén újult meg a weboldalunk, és jelenleg is folyik az új webshop kialakítása.”
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/09/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-09-27-11.16.38.png)
Megújult dunakeszi telephelyi üzlet
Majd hozzátette:
“Számunkra Dunakeszi egy nagyon fontos hely. 28 éve nyitottuk meg kapuinkat a vásárlóink előtt, és azóta is nagy szeretettel szolgáljuk ki őket, akár itt a telephelyen, akár kiszállítás útján. 1994-ben két hűtővagonnal és 32 raklapnyi áruval kezdtük meg a nagykereskedelmi tevékenységünket, most csaknem 3000 raklapnyi saját árukészlettel tudjuk biztosítani partnereink zökkenőmentes kiszolgálását.”
Sipos Dávid alpolgármester hozzátette:
„A BAHAMAS a jelenlegi nehéz és gyorsan változó gazdasági helyzetben is a fejlődés útját járja, beruházások történnek, mint ez az ügyféltér és telephelyi üzlet átalakítása, amely a helyi és környékbeli vállalkozások számára jelent kedvező vásárlási lehetőséget”.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/09/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-09-27-11.18.07.png)
Fontosnak tartják, hogy az arculatváltással az online felületeinken túl a gépjárműflottájuk, és a telephelyük is tükrözze a cég színvonalát és értékeit: megbízhatóság, fejlődés, hitelesség.
Elmondta, hogy az Önkormányzat mindig örömmel veszi, amikor egy helyi cég bővül, megújul, új célokat tűz ki maga elé. Ez annak a jele, hogy a vállalkozás úgy látja, érdemes ide invesztálni, hiszen elszántan hisz benne, hogy ezzel a befektetéssel tovább tud erősödni. A Bahamas az elmúlt 30 évben letette névjegyét Dunakeszin. A néhány fős kisvállalkozásból egy mára 150 főt foglalkoztató, 15 milliárd forint forgalmú KKV lett.
„Elsőre azt gondolnák, hogy a város szempontjából ennek kizárólag a remélt növekvő iparűzési adó vagy a magasabb foglalkoztatottsági ráta miatt lehet jelentősége, pedig ennél sokkal tágabb perspektívában gondolkodunk. Minden helyi cég munkavállalói, egy-egy kis közösséget is alkotnak. A sok helyi csoport pedig egy nagy városi közösséggé adódik össze. Egy várost pedig a benne élő és dolgozó emberek varázsolják élővé. Bízunk benne, hogy ez az új telephelyi üzlet is mutatja a cégünk erejét, és pozícióját a piacon”
– fogalmazott.
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >125 millió euró értékű megállapodást írt alá az Aldi és a Dawn Meats Írországban
Az Aldi Írország a múlt héten jelentette be, hogy 125…
Tovább olvasom >60 millió eurót tervez beruházni finnországi sajtüzemébe a Valio
A Valio közlése szerint a beruházás célja a jelenlegi gyártóberendezés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >