Új beruházás a BAHAMAS-nál
A közel 30 éve Dunakeszin működő, elsősorban gyorsfagyasztott termékek nagykereskedelmével foglalkozó BAHAMAS folyamatosan fejlődik. Ennek következő mérföldköveként felújította és a 21. századi trendeknek megfelelő innovatív eszközökkel látta el a telephelyen működő üzletét. A beruházás a vállalkozás teljes arculatváltásának része, amely magában foglalja az online felületeket és a gépjárműflottát is.
Az ünnepélyes megnyitón Péterszegi János tulajdonos (képünkön) elmondta:
– Joggal merülhet fel mindenkiben a kérdés, hogy ebben a nehéz időszakban miért hajt végre valaki önerőből egy ekkora beruházást. Mi hagyományt teremtettünk, abból, hogy ha válság van, akkor eljött a fejlődés ideje. Lassan 30 éve végezzük a munkánkat megbízhatóan és hitelesen, a fejlődésünk pedig töretlen. A 2008–2009-es válság után kezdtük el ezen a telephelyen a bővítést. A jelenlegi nehéz piaci helyzet ellenére most zajlik a szadai üzemünk korszerűsítése, valamint egy új vállalatirányítási, raktárlogisztikai, és ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer bevezetése is. Szintén idén újult meg a weboldalunk, és jelenleg is folyik az új webshop kialakítása. //
Kapcsolódó cikkeink
K&H: végre zsebükbe nyúlnak a nagyvállalatok vezetői, ha fejlesztésről van szó
Jelentős változások mentek végbe a nagyvállalatok beruházási hajlandóságában – derült…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >